معاون وزیر وزیر ورزش و جوانان گفت: چهار هزار و ٢٠٠ پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد.
کد خبر: ۱۰۸۱۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹ 10 December 2022

معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان در نشست مشترک روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و روسای هیات‌های ورزشی استان در سرای ورزشکاران اصفهان با اشاره به اینکه این طرح‌ها از ۵ تا ٩۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: این طرح‌ها مربوط به ادوار مختلف دولت است که تکمیل آن‌ها بودجه‌ای ۵۰۰ هزار میلیارد ریالی نیاز دارد.
بنیامین شکوه فر میزان اعتبارات عمرانی این وزارتخانه را ۲۰ هزار میلیارد ریال بیان کرد و گفت: در صورت تامین مبلغ ۵۰۰ هزار میلیارد ریال، تکمیل و بهره برداری از طرح‌های نیمه تمام ورزشی سه سال زمان نیاز دارد.
وی با اشاره به دستور رییس جمهور مبنی بر توقف احداث طرح‌های جدید گفت: در حوزه ورزش دیگر کلنگ زنی نخواهیم داشت و تلاش ما بر تکمیل طرح‌های قبلی خواهد بود.
معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به وجود ١٢ هزار مکان ورزشی در کشور افزود: نگاه وزارتخانه به این اماکن تجاری نیست و باید در اختیار هیات‌های توانمند قرار گیرد.
شکوه فر با بیان اینکه ورزش و پیشرفت آن مختص و مربوط به یک دستگاه نیست، گفت: تعامل هرچه بیشتر اداره‌های ورزشی و سایر نهاد‌ها با یکدیگر سبب پیشرفت رشته‌های مختلف در کشور خواهد شد.
در این جلسه درباره فعالیت‌ها و برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان و چالش‌های پیش روی ادارات و هیات‌های ورزشی استان بحث و تبادل نظر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار