برای اتصال لوله‌های کوتاه به یکدیگر و جلوگیری از سقوط لوله در خط پوشش از تجهیزات کوپلینگ در دو سر لوله استفاده می‌شود که این فرایند برای اولین‌بار در کارخانه‌های پوششِ شرکت لوله سازی اهواز تولید و وارد مدار شد.
کد خبر: ۱۰۸۶۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰ 04 January 2023

به گزارش روابط عمومی شرکت لوله سازی اهواز، با توجه به شرایط موجود، خط پوشش‌دهی کارخانه و قرارگیری کابین‌های جدید FBE) لایه دوم و سوم) و فاصله بیش از 7/4 متر روله‌ها در این ناحیه امکان پوشش لوله‌های با طول 9/5 به پایین فراهم نبود، به همین منظور در این راستا فراهم کردن شرایط برای پوششِ این لوله، اقداماتی اصلاحی صورت گرفته است.

شهرام رمضانی، رئیس کارخانه‌های پوشش توضیح داد: ساخت مجموعه مهار کننده لوله در خط ترانسپورت ناحیه پوشش کاری، ساخت کوپلینگ برای اتصال بین لوله‌ها پس از انجام اصلاحات مورد نیاز نسبت به پوشش کاری لوله‌های با حداقل طول حدود 70/7 متر انجام و پروژه مورد نیاز به متراژ درخواستی رسید.

رمضانی افزود: هزینه مالی این پروژه از امکانات موجود در شرکت استفاده شده است و در ضمن نفر ساعتِ این پروژه ها 430 نفر ساعت بود.

لازم به ذکر است، در پروژه‌های با اقطار دیگر، در صورت  موجود بودن لوله کوتاه ولزوم تامین متراژ در خواستی مشتری، لازم است که برنامه ساخت کوپلینگ و قلتک‌های مهار برای آنها انجام گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار