همه باهم برای کردستان
همگرایی و اتحاد بی نظیر دولت و مجلس در کردستان برای لرزه انداختن برتن عقب ماندگی های این دیار با تدبیر استاندار جوان کردستان شکل گرفته است
کد خبر: ۱۱۱۱۱۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۵۷ 20 June 2023

به گزارش تابناک کردستان، روز دوشنبه ۲۹ خرداد ماه یکی دیگر از نقاط عطف تلاش برای توسعه کردستان رقم خورد. قاب عکسی کم‌نظیر از اتحاد و همدلی فرزندان کردستان در مرکز قدرت [ پایتخت ]؛ تعدادی از این فرزندان در لباس نمایندگان عالی دولت در استان و عده‌ای هم در کسوت نمایندگان ملت در خانه‌ی ملت.

ذهنیت منفی القا شده به شهروندان کردستانی از دیرباز تاکنون از ساز ناکوک مجلسیان و دولتیان در این استان حکایت داشت که در این روزها انگار این ساز بهم ریخته تغییر آوا داده و با تفکر همه باهم برای کردستان از استاندار جوان این دیار برای توسعه همه جانبه و ترک انداختن بر سد محکم عقب ماندگی های کردستان هم قسم شده اند .

تصویری کم نظیر نگارنده را بر آن داشت که نه از سر غلو بلکه از سر نیک نگریستن و امیدبخشی به مردمان شریف و صبور کردستان دست به قلم بشود.

این تصویر مربوط به جلسه استراتژیک مجمع نمایندگان کردستان به همراه استاندار کردستان، معاونت عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی استان با وزیر راه و شهرساری است با محوریت های افتتاح راه آهن همدان سنندج و شنیدن سوت قطار در این استان در مهر ماه سال جاری، رایزنی برای اخذ مجوز ماده ۲۳ برای ادامه خط ریلی تا مرز باشماق، تکمیل قطعاتی از کریدور شمالغرب - جنوب غرب در محور های مواصلاتی استان در سال جاری، برقراری منظم پرواز های فرودگاه سنندج و اتمام و بهره برداری واقعی از فرودگاه سقز نه به سبک نمایشی گذشتگان و ساماندهب مرز باشماق می باشد.

با این حساب باید گفت فرزندان کردستان همه باهم برای کردستان آستین همت بالازده و زارعی کوشا در تکاپوی گاندی شدن کردستان است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار