اطلاعیه شرکت توزیع نیروی برق کردستان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: کشاورزان کردستانی در صورت خاموش کردن الکتروپمپ‌های خود در ساعاتی که از سوی شرکت توزیع برق تعیین شده، می‌توانند در مابقی ساعات روز از برق رایگان بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۱۱۱۱۵۱۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱ 21 June 2023

به گزارش تابناک کردستان، هیوا لهونیان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان اظهار داشت: در راستای مدیریت مصرف برق و با تصمیم وزارت نیرو در تابستان امسال برای مصرف بخش کشاورزی و صنعتی محدودیت‌هایی در نظر گرفته شده که با پیگیری‌های شرکت توزیع برق و استاندار حداقل این محدودیت‌ها برای استان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در حال حاضر در شهرستان‌های قروه، دهگلان و سروآباد که قطب مهم کشاورزی استان هستند قطعی برق از ساعت ۱۲ تا ۱۴:۳۰ و در دیگر شهرستان‌ها از ساعت ۱۳ تا ۱۶:۳۰ در نظر گرفته شده که میزان ساعت آن نسبت به روزهای آغازین اجرای طرح کاهش داشته است.

لهونیان تصریح کرد: کشاورزان کردستانی در صورت خاموش کردن الکتروپمپ‌های خود در ساعات ذکر شده می‌توانند در مابقی ساعات روز از برق رایگان بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان با اشاره به اینکه در بخش صنعت و تولید نیز با جابه‌جایی یک روز کاری در طول هفته شاهد هیچ گونه قطعی نخواهیم بود، اضافه کرد: لذا تقاضا داریم که واحدهای یاد شده مصرف خود را با جابه‌جایی روز کاری اعمال کنند در غیر این صورت ناگزیریم برق این واحدها را قطع کنیم.

وی خاطرنشان کرد: خط قرمز شرکت توزیع در تامین برق بخش خانگی و تجاری است که خوشبختانه تاکنون هیچ گونه خاموشی بدون برنامه اعمال نشده است.

لهونیان از مردم خواست، که مصارف غیرضرور خود را کاهش داده و از وسایل برقی در ساعات پیک مصرف ۱۱ تا ۱۷:۳۰ عصر و ۱۹ تا ۲۲ شب استفاده نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار