همزمان با بزرگداشت هفته بهزیستی:
همزمان با بزرگداشت هفته بهزیستی نخستین مرکز مشاوره شهرستان چرداول با عنوان "آرامش ماندگار" روز چهارشنبه با حضور امام جمعه و مسئولان محلی این شهرستان و مدیر کل و معاون و مسئول حراست اداره کل بهزیستی در شهرستان چرداول افتتاح شد
کد خبر: ۱۱۱۶۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰ 23 July 2023

به‌ گزارش‌ تابناک ایلام؛ مدیر کل بهزیستی ایلام در این آیین گفت: علاوه بر این مرکز امروز دو مرکز مشاوره دیگر در مرکز استان افتتاح که در مجموع تعداد کل مراکز مشاوره استان به 37 مورد رسید.

حسین نورعلیوند بیان کرد: در این مراکز خدمات تخصصی مشاوره و روانشناختی به مراجعان ارایه می شود.

وی با ذکر اینکه پارسال بیش از 20 هزار نفر در این استان به مراکز مشاور مراجعه کرده اند افزود: از ین تعداد 14 هزار و ‭‭‭118‬‬‬نفر مراجعان حضوری مراکز دولتی و غیر دولتی و 6 هزار و ‭‭‭321‬‬‬ نفر تماس گیرندگان با خط مشاوره تلفنی ‭‭‭‭‭‭1480‬‬‬‬‬‬ است.

مدیر کل بهزیستی استان ایلام عمده ترین و بیشترین علت مراجعه و یا تماس با این مراکز را به ترتیب تربیت کودک و نوجوان، مشکلات زوجها، مشکلات مالی و اعتیاد اعلام کرد و ادامه داد: اختلالات روانی، خلقی و افسردگی، اضطرابی، وسواس فکری و مشکلات عاطفی از دیگر علل مراجعان و تماس گیرندگان با مراکز مشاوره بوده است.

به گفته وی، به منظور حمایت و تشویق مردم برای انجام مشاوره به افرادیکه نیازمند باشند از طریق یارانه حمایت شده و امسال در مجموع حدود 260میلیون ریال به عنوان یارانه به این افراد پرداخت شده است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار