کد خبر: ۱۱۱۸۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲ 07 August 2023

به گزارش تابناک مازندران ، نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: در مجموعه ایثارگران نباید کسانی داشته باشیم که ناسازگار با انقلاب و نظام باشند، از نظر فرهنگی باید به جامعه ایثارگری رسیدگی شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در دیدار با سید محمود حسینی اصل مدیر امور ایثارگران قوه‌قضائیه، اظهار کرد: در اینکه جامعه ایثارگران ولی نعمت ما هستند شکی نیست هر چه داریم به برکت وجود این جامعه است و وظیفه ماست که به‌دنبال حل مشکلات این جامعه باشیم؛ البته نباید حل این مشکلات به قیمت بی‌عدالتی تمام شود. 

تاکید نماینده ولی فقیه مازندران بر ضرورت رسیدگی فرهنگی به جامعه ایثارگری+ تصاویر  

وی خطاب به جمع حاضر حداکثر امکانات و اختیار خودتان را برای کارکنان خود در استان بگذارید، افزود: جامعه ارزشمند ایثارگری آسیب‌ها و مشکلات خاص خودشان را دارند که باید شناسایی شود، مثلا بررسی درصد طلاق یا مواد مخدر در این جامعه.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به مضرات ایجاد آسیب در جامعه ایثارگری، خاطرنشان کرد: در این مجموعه نباید کسانی داشته باشیم که ناسازگار با انقلاب و نظام باشند، از نظر فرهنگی باید به جامعه ایثارگری رسیدگی شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: آشنا کردن با احکام و قوانین الهی ضرورت دارد، شاید برخی‌ها نمی‌دانند، باید احکام را با جامعه ایثارگری کار کنیم، درباره حجاب و اینکه یک ضرورت است باید صحبت کنیم.

این مسئول خواستار نهادینه کردن فرهنگ قانون‌گرایی و قانون‌‌مداری شد و گفت: برای اینکه به جامعه ایثارگری خوب برسید لازم است که با جامعه بیرون هم ارتباط خوبی داشته باشید.

وی یادآور شد: از نظر مادی، ارتقای شغلی و شایسته‌سالاری و مسائل دیگر عدالت باید رعایت شود، همچنین باید رضایت‌مندی جامعه ایثارگری مدنظر باشد.

آیت الله محمدی لائینی با تاکید بر پرهیز از غفلت تصریح کرد: خاطره‌نویسی توسط جامعه ایثارگران و چاپ آن‌ها اقدام خوبی است، به‌خصوص بیان زجرهای آزادگان و خاطرات جانبازان، ضرورت دارد. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار