فرمانده کل انتظامی؛
فرمانده کل انتظامی اظهار داشت : چاپ گذرنامه های زیارتی از مرز ۲۲۰ هزار نسخه گذشته است.
کد خبر: ۱۱۱۹۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳ 12 August 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ سردار رادان افزود :  اعتبار گذرنامه هایی که ۲ سال از مهلت قانونی آنان گذشته است برای زیارت اربعین تمدید می شود،

 وی گفت : همه مسوولان و دست اندرکاران اربعین حسینی، دست به دست همه داده اند که بتوانند در سفر اربعین این سه ویژگی را برای زوار و مردم عزیز کشور فراهم کنند.

سردار رادان ادامه داد : برابر توافقی که با طرف عراقی شده است و از همین جا نیز از همه همکاری های طرف عراقی و مسوولان کشور عراق تشکر می کنیم، قرار بر این است، کسانیکه از مدت اعتبار گذرنامه آنان ۲ سال گذشته است، بتوانند با مراجعه به مراکز گذرنامه، بدون نیاز به اخذ گذرنامه جدید، گذرنامه خود را تمدید کنند.

وی افزود : از مردم عزیز استدعا داریم همچنان در بستر اینترنت گذرنامه های خود را دریافت و اقدام برای دریافت گذرنامه را به روزهای آخر و نزدیک اربعین موکول نکرده و از همین امروز برنامه ریزی کنند.

فرمانده کل انتظامیدامه داد :  چاپ گذرهای اربعین از امروز در سه استان خوزستان، فارس و خراسان آغاز و تلاش می شود ظرف چند روز آینده چاپ گذرنامه های اربعین در همه استان های کشور انجام شود و در این صورت سرعت صدور بیشتر خواهد شد.

 وی گفت : مراکز گذرنامه از امروز به صورت ۲۴ ساعته فعال است و گذرهایی که نیاز به تعویض دارند با اخد مدارک چه از بستر اینترنت و چه از طریق مراجعه به مراکز از ساعت ۶ صبح تا ۱۹ بعد از ظهر برای صدور اقدام می شود./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار