کد خبر: ۱۱۲۰۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹ 13 August 2023

به گزارش تابناک مازندران ، روح الله سلگی روز یکشنبه در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان با حضور مدیران دستگاه‌های فعال درحوزه اجتماعی در ساری افزود: با راهبری استانداری و تلاش هماهنگ دستگاه‌های مسئول مازندران در زمینه طلاق از رتبه اول به جایگاه پنجم رسید که نشانه توفیق برنامه های اجرای مدیریت استان است.

وی ادامه داد :‌ رویکرد دولت سیزدهم بر تمرکز مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی این استان برای کنترل آسیب های حوزه اجتماعی است و مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی در حوزه آسیب های اجتماعی نیز باید پاسخگو باشند.

معاون سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به اهمیت ارائه آموزش های مهارتی در جامعه برای کنترل آسیب های اجتماعی خواستار مشارکت جدی رسانه‌های جمعی در این ارتباط شد.

وی با اشاره به نقش مشاوره در مقابله با آسیب های اجتماعی از فعالیت موثر واحدهای مداخله در بحران بهزیستی مازندران تقدیر کرد و افزود: با فعالسازی ۲۱۱مرکز مشاوره رایگان بهزیستی در مازندران میزان شیوع آسیب های اجتماعی بویژه طلاق در استان تحت کنترل قرار گرفت.

سلگی افزود: بهزیستی با برگزاری جلسات تخصصی مشاوره با خانواده ها وتاثیرگذاری در کاهش اختلافات خانوادگی، مانع افزایش آمار طلاق در استان شده است.

وی با بیان اینکه انفعال در حوزه اجتماعی پذیرفتنی نیست اظهار کرد: تدوین اطلس فرهنگی با هدف کنترل و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در مازندران ضرورت دارد. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار