مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در حال حاضر همه برنامه‌‌های هلال با پیوست قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت طراحی و اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۰۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷ 16 August 2023

به گزارش تابناک زنجان، حکمت‌اله هاشمی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با تاکید بر اجرای این قانون اظهار کرد: با توجه به بالا مواجه مردمی این جمعیت اجرای هر برنامه با پیوست جوانی جمعیت انجام می‌شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از عضویت ۳۰ هزار نفر در سامانه هلال احمر استان خبر داد و افزود: جمعیت هلال احمر استان با یک هزار ۸۰۰ جوان به صورت مستقیم در ارتباط است.
وی با ارائه آماری از ازدواج و فرزندآوری نیرو‌های هلال احمر تاکید کرد: به دلیل شاخص بودن اقدامات انسانی در بین این نیروها، آسیب‌های اجتماعی مانند طلاق در بین این نیرو‌ها زیاد نیست.
هاشمی به لحاظ شدن آموزش‌های مربوط به حوزه خانواده در دوره‌های آموزشی خانه‌های هلال اشاره و تصریح کرد: در این مورد مبالغی هم در قالب قانون حمایت از جوانی جمعیت شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به وجود زمین ۲۰ هزار متری متعلق به هلال احمر ادامه داد: تلاش می‌شود زمین رایگان در اختیار نیرو‌های هلال احمر واجد شرایط قرار گیرد که تاثیر قابل توجهی در معیشت این قشر خواهد داشت.
وی تاکید کرد: در حال حاضر همه برنامه‌های هلال با پیوست قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت طراحی و اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار