معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه زنجان در تهیه داشبورد مدیریتی جلوتر از استان‌های دیگر است، گفت: استان‌های دیگر هنوز چنین زیرساختی را ایجاد نکرده‌اند.
کد خبر: ۱۱۲۰۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹ 16 August 2023

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از خبرگزاری فارس، مرتضی شهامی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان امروز در جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به وجود داشبورد مدیریتی در استان اشاره و اظهار کرد: داده‌های مربوط به وضعیت جمعیت استان را هم می‌توان با تعریف شاخص در این بستر پیاده‌سازی کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان با تاکید بر وجود داده‌های مربوط به وضعیت جمعیتی در گذشته افزود: با جمع‌آوری آمار‌های به روز در این حوزه به تحلیل داده‌های آماری در آینده کمک می‌شود.

وی افزود: ارائه آماری از وضعیت جمعیتی، منجر به بازگذاری آن در داشبورد مدیریتی استان خواهد شد.

شهامی با تاکید بر اینکه زنجان در تهیه داشبورد مدیریتی جلوتر از استان‌های دیگر است، ادامه داد: استان‌های دیگر هنوز چنین زیرساختی را ایجاد نکرده‌اند.

در این جلسه نمایندگان دستگاه‌های مختلف نظرات خود را در مورد وضعیت جمعیتی استان از جمله آمار‌های وقایع چهارگانه ارائه کردند که نقطه مشترک این نظرات شفاف نبودن نشانی‌های ثبت شده و یا تاخیر در ارائه داده‌ها برخی از وقایع است که معمولا در مورد طلاق و فوت خود را نشان می‌دهد که دلیل آن ثبت طلاق در شهرستانی دیگر مثلا به دلیل نبود دفتر ثبت طلاق در محل سکونت است.

دیگر مطلب مطرح شده در این جلسه داده محور بودن داشبورد مدیریتی بود که بر اساس گفته‌ها باید متغییر محور باشد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار