امام‌جمعه اهواز با بیان اینکه مهارت‌های زندگی را می‌توان در مساجد یاد گرفت، گفت: مساجد باید در مسائل خانواده‌های آسیب دیده مداخله کنند.
کد خبر: ۱۱۲۱۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷ 18 August 2023

حجت الاسلام سید محمد نبی موسوی فرد در خطبه‌های نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این شهرستان افزود: اگر مساجد آموزه های اسلامی داشته باشند مشکلات زوجین و خانواده‌ها حل خواهد شد.

وی با اشاره به ضرورت و اهمیت حجاب در جامعه اظهار کرد: باید به دنبال آرامش جامعه باشیم، حجاب بنیان خانواده را تحکیم می‌کند؛ آمارها نشان می‌دهد که دوری از ارزش های جامعه باعث طلاق و تضعیف خانواده می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه وقتی می‌بینیم مسئولی در یک اداره کم کاری می‌کند بی‌تفاوتی نباشیم، گفت: همه مسئولین موظف هستند کارهای جهادی کنند، در دولت انقلابی، رییس جمهور به قشر ضعیف توجه دارد و شب و روز بدون خستگی به این قشر توجه ویژه‌ دارد که باید از آن درس بگیریم و الگو برداری کنیم.

وی افزود: مسوولان باید با افراد کم کار برخورد کنند؛ اگر ثابت شد مسئولی خوب مدیریت نمی‌کند نیز با او برخورد شود.

حجت الاسلام موسوی فرد خواستار پیگیری و رفع مشکلات و وضعیت اشتغال جوانان از سوی مسوولان شد و گفت: امروز مطالبه جوانان بحث اشتغال است از این رو مسوولان باید این زیر ساخت را ایجاد کنند.

امام‌جمعه اهواز با اشاره به اهمیت بحث آموزش و پرورش گفت: اردوهای راهیان نور به منظور ارتقای شاخص‌های تربیتی و تحول بنیادی در آموزش و پرورش بسیار مهم است.

وی افزود: باید توجه ویژه‌ای به معلم‌ها و آموزش و پرورش شود چراکه زحمت بسیاری برای تعلیم و تربیت جامعه کشیده‌اند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به حادثه تروریستی شاهچراغ گفت: جوامع بین المللی باید نسبت به اینگونه تحرکات تروریست ها، واکنش و برخوردهای قاطع را در دستور کار قرار دهند.

وی با بیان اینکه ورود به هنگام دستگاه امنیتی در خصوص این حادثه بسیار مهم است، افزود: باید از آن شخص با شهامت که جان یک انسان را نجات داد و همچنین آن کودک که جان خود را به خطر انداخت تقدیر کرد.

امام‌جمعه اهواز با تبریک سالروز ورود آزادگان به کشور اظهار کرد: باید از آزادگان هشت سال جنگ تحمیلی تقدیر کرد.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار