معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد طبق روال هفته‌های قبل در دیداری چهره به چهره با ۹۳ نفر از مراجعین، دیدار و مسائل و مشکلات آن‌ها را مورد بررسی قرار داد.
کد خبر: ۱۱۲۱۸۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷ 21 August 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری در این دیدار سه ساعته، ضمن شنیدن دغدغه‌های ۹۳ نفر از مراجعین، دستوراتی را جهت بررسی، تسهیل امور و رفع مشکلات و درخواست آن‌ها صادر کرد.
مرادعلی پیوند در این دیدار گفت: برنامه ملاقات عمومی هر دوشنبه‌ها طبق روال همیشگی و براساس تاکیدات استاندار کهگیلویه وبویراحمد و با توجه به مشی دولت مردمی برگزار می‌شود و مسئولین با مراجعین دیدار و به مسائل، مشکلات و مطالبات آن‌ها رسیدگی می‌کنند.
وی عنوان کرد: علاوه بر برنامه‌های ملاقات عمومی، «سامانه ارتباطی ۱۱۱» نیز بستری است که مردم می‌توانند با برقراری تماس به بیان مشکلات و درخواست‌های خود بپردازند.
معاون استاندار تصریح کرد: تلاش دولت سیزدهم برای خدمت رسانی به مردم بی وقفه و شبانه روزی و در سطوح مختلف مناطق شهری، روستایی و دور افتاده است.
وی با تاکید بر برگزاری مداوم برنامه ملاقات عمومی مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران شهرستان‌ها و مسئولان شهرستانی ابراز داشت: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی به صورت تلفنی و حضوری با مردم و برای سفر به شهرستان‌ها برنامه داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار