سرپرست فرمانداری نکا عنوان کرد؛
سرپرست فرمانداری شهرستان نکا گفت: در هفته دولت، ۵۱ پروژه عمرانی با اعتبار ۵۵میلیارد تومان در سطح شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۲۲۰۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۷ 22 August 2023

 

افتتاح و کلنگ‌زنی ۵۱پروژه در هفته‌ی دولت با اعتبار ۵۵میلیارد تومان  

به گزارش تابناک مازندران، نشست خبری سرپرست فرمانداری شهرستان نکا با خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت، عصر امروز سه شنبه ۳۱ مردادماه ۱۴۰۲ در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

مرتضی رمضانی در این جلسه اظهار داشت: در هفته دولت، ۵۱ پروژه عمرانی با اعتبار ۵۵میلیارد تومان در سطح شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی تشریح کرد: در حوزه‌ی آموزشی و ورزشی، افتتاح و بهره‌برداری از «سالن ورزشی هنرستان شهید مطهری» با اعتبار ۳میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ، در حوزه سلامت، «افتتاح خانه‌ی بهداشت روستای کُلِت» با اعتبار ۹۰۰ میلیون تومان و در حوزه‌ی کشاورزی، ۳ پروژه‌ی؛ «احداث و بهسازی کانالهای آبیاری» ، «شن‌ریزی جاده بین مزارع» و «اجرای آبیاری تحت فشار» با اعتبار ۱میلیارد و ۸۶۳ میلیون تومان را خواهیم داشت.

 

افتتاح و کلنگ‌زنی ۵۱پروژه در هفته‌ی دولت با اعتبار ۵۵میلیارد تومان  

سرپرست فرمانداری شهرستان نکا بیان کرد: در حوزه‌ی آب، ۴ پروژه تامین آب شرب؛ «تجهیز ایستگاه پمپاژ سردار سلیمانی» ، «آب‌رسانی پمپ آب روستای آجِند» ، «مجتمع آب شهدای پی‌رجه در روستای لاکتراش» و «آبرسانی به روستای سیدخیل» ، در مجموع با اعتبار ۱۱میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، را با حضور استاندار افتتاح خواهیم کرد.

رمضانی افزود: در بخش راه؛ «بهسازی و آسفالت راه ولامده» به طول ۵ هزار و ۵۰۰ متر و «روستای زروم» بطول ۱۰۰۰ متر، در مجموع با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: در حوزه صنعت، «شرکت شهنام پلاستیک گستر» با اعتبار ۳میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد و در حوزه عمرانیِ شهری؛ «کلنگ‌زنی زیرگذر شمالی جنب سیلو» ، «زیرگذر ورودی شرقی و پارکینگ طبقاتی» با اعتبار ۳۸۴ میلیارد تومان و بهره‌برداری از «غسالخانه شهری با تمام امکانات» با اعتبار ۷ میلیارد تومان را خواهیم داشت.

 

افتتاح و کلنگ‌زنی ۵۱پروژه در هفته‌ی دولت با اعتبار ۵۵میلیارد تومان  

سرپرست فرمانداری شهرستان نکا اظهار کرد: در حوزه محرومیت‌زدایی ۱۰ پروژه از جمله؛ «ساخت مسکن برای نیازمندان کمیته امداد و افراد تحت پوشش بهزیستی» با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و «احداث گلخانه» در روستای تازه‌آباد و «ایجاد خشکشویی مدرن» در شهر، افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

رمضانی با بیان اینکه، در حوزه‌ی فناوری و مخابرات در روستاهای دنگ‌سرک، بایع‌کلا، مرس بزرگ، ایرم و کوهسار‌کنده، ۱۶ پروژه با اعتبار ۳۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان افتتاح خواهد شد، از دیگر طرح‌های عمرانی در شهرستان نکا را ۵پروژه در حوزه برق عنوان کرد که با مجموع اعتبار ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان افتتاح می‌شود.

وی، «زیرسازی و آسفالت و هدایت آبهای سطحی فاز ۲ شهرک صنعتی» ، «بهره‌برداری تقویت شبکه» و «رفع ضعف ولتاژ احداث شبکه ۲۰ کیلووات» و «نصب ترانس ۱۰۰ کیلو وات» ، با اعتبار ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان را از دیگر پروژه‌های هفته‌ی دولت برشمرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان نکا با بیان اینکه، «استقرار پایگاه ثابت انتقال خون» در بوستان شهدای گمنام شهرستان نکا با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان اعتبار اولیه، به غیر از تجهیز امکانات داخل سامانه سیار را خواهیم داشت، افزود: در حوزه‌‌ی راه روستایی نیز آسفالت روستاهای دشت و بالادست را داریم.

 

افتتاح و کلنگ‌زنی ۵۱پروژه در هفته‌ی دولت با اعتبار ۵۵میلیارد تومان  

رمضانی برنامه‌های دیگر هفته‌ی دولت در شهرستان را، دیدار با امام‌ جمعه شهرستان، عطر افشانی گلزار شهدا و میثاق با آرمان‌های شهدای والامقام شهرستان، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا بویژه شهدای کارمند، تجلیل از نخبگان قرآنی و مدال آوران علمی، پژوهشی و ورزشی، جشنواره شهید رجایی همراه با گرامیداشت شهدای کارمند و تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه، افتتاح نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای تجسمی، اجرای تئاتر خیابانی، مسابقات ورزشی و ده‌ها برنامه‌ی فرهنگی دیگر، عنوان کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با همراهی اصحاب رسانه بتوانیم خدمات دولت سیزدهم را به سمع و نظر مردم برسانیم.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار