شرکت گاز استان ایلام:
شرکت گاز استان ایلام از قطعی گاز شهری و روستایی شهرستان ملکشاهی و برخی مناطق دهلران طی فردا سه شنبه ۲۱ شهریور ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۵۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰ 12 September 2023

به گزارش تابناک ایلام به نقل از شرکت گاز؛ در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع مردم شریف شهرستان ملکشاهی و بخش های سراب میمه و زرین آباد شهرستان دهلران می رساند به دلیل پاره ای از تعمیرات اضطراری بر روی خطوط تغذیه شهرستان ملکشاهی از ساعت هشت صبح فردا سه شنبه و تا زمان رفع ایرادات موجود، گاز مشترکین تمامی شهرستان ملکشاهی و دو بخش زرین آباد و سراب میمه در شهرستان دهلران با احتمال افت فشار یا قطع رو به رو می شود.

در ادامه اطلاعیه آمده است: ادارات و دستگاه ها، صنایع، رستورانها، مرغداریها، بیمارستانها و نانوایی های قرار گرفته در این مناطق نسبت به تأمین سوخت دوم و جایگزین اقدام کنند.

همچنین مشترکین گرامی که در زمان قطع گاز در منزل حضور ندارند یا قصد خروج از منزل را دارند به منظور رعایت نکات ایمنی خواهشمند است نسبت به بستن شیر اصلی بعد از کنتور گاز خود اقدام کنند.

این اطلاعیه می افزاید: در زمان وصل گاز از کلیه مشترکین گرامی خواهشمند است ضمن صبر و شکیبایی لازم، وصل گاز اشتراک خود را به مأموران آموزش دیده شرکت گاز استان بسپارند و از هرگونه دستکاری رگلاتور، علمک، کنتور و تأسیسات گازرسانی خودداری کنند.

ضمن پوزش از توقف در ارائه خدمات مستمر به مشترکین عزیز مناطق یاد شده، خواهشمند است تمهیدات لازم جهت تأمین و استفاده از سوخت جایگزین را در طول مدت مذکور اتخاذ فرمایید./ح

 

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار