فرماندار کوهدشت از افتتاح جاده کوهدشت ـ خرم‌آباد در اواخر آذر ۱۴۰۲ خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۶۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳ 15 September 2023

به گزارش تابناک لرستان، محمد مرادی در کوهدشت با اشاره به آخرین وضعیت جاده خرم‌آباد ـ کوهدشت اظهار داشت: عملیات اجرای حدود پنج کیلومتر از این پروژه در منطقه چنار به‌دلیل وجود معارضان (شخصی و منابع طبیعی) متوقف شده بود که مصوبات مربوط به رفع معارضان در صورت‌جلسه‌ای یا حضور آنان مکتوب شده‌است.

وی با بیان اینکه مطالبات معارضان اجرای پروژه کوهدشت ـ خرم‌آباد با پیگیری‌های وزارت راه‌وشهرسازی پرداخت می‌شود، افزود: این پروژه باید در اواخر آذر ۱۴۰۲ به افتتاح برسد و تلاش ما نیز این است که در این بازه زمانی به اتمام برسد.

فرماندار کوهدشت با تأکید به افتتاح ۵۶ پروژه این شهرستان عنوان کرد: نیروگاه خورشیدی کوهدشت با اعتبار اولیه ۸۰۰ میلیارد تومان در سفر دوم رئیس جمهور کلنگ‌زنی می‌شود و ۸۰۰ نفر در اجرای این پروژه به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم به‌کارگیری می‌شوند.

وی با اشاره به گازرسانی به روستا‌های کوهدشت بیان کرد: گازرسانی به ۳۹ روستای این شهرستان در هفته دولت با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شده‌است.

فرماندار کوهدشت ابراز کرد: ۱۹۶ میلیارد تومان پروژه در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده‌است و ۸۲۱ میلیارد تومان پروژه نیز کلنگ‌زنی شده‌است.

عملیات اجرایی محور چهارخطه کوهدشت به خرم‌آباد به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین پروژه‌های راه لرستان سال ۱۳۸۳ با ۷۰ میلیارد تومان آغاز شد و بنا بود سال ۱۳۹۰ به بهره‌برداری برسد.

این محور با عبور روزانه ۱۰ هزار خودرو که به‌نام پرحادثه‌خیزترین جاده‌های لرستان شناخته می‌شود پس از گذشت ۱۹ سال هنوز به بهره‌برداری نرسیده‌است و ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار