دکترمنوچهر مهدی پور
دکترمنوچهر مهدی پور در گفت و گو باخبرنگارتابناک گیلان ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی برای تبیین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس و بازگو کردن رشادت ها و جانفشانی های شهدا و خانواده های معظم آنان است.
کد خبر: ۱۱۲۷۳۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۸ 21 September 2023

هفته دفاع مقدس فرصتی برای تبیین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدسهفته دفاع مقدس فرصتی برای تبیین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس

وی با بیان اینکه طبق فرموده رهبر انقلاب زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، افزود: عزت و اقتدا کشور ثمره خون شهداست و همه ما مدیون شهدا و خانواده های آنان هستیم.
شهردار کومله با اشاره به برگزاری یادواره 142 شهید بخش کومله در هفته اخیر با محوریت شهرداری و شورای شهر این بخش، عنوان کرد: در راستای برگزاری یادواره شهدای کومله، از نرم افزار زیارت مجازی گلزار شهدای شهر کومله را رونمایی کردیم.
مهدی پور با بیان اینکه در هر زمان و هر مکان می توانند به صورت مجازی قبور شهدای کومله را زیارت کنند و فاتحه بخوانند، اضافه کرد: در این نرم افزار مشخصات و تصاویر و وصیت نامه ها و دست نوشته های شهدا بارگذاری سده است.
وی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، عنوان کرد: نسل جوان ما شهدا را ندیده اند و دوران دفاع مقدس را درک نکرده اند لذا باید با معرفی شهدا به جوانان و نوجوانان، فرهنگ و معارف دفاع مقدس را به آنان منتقل کنیم.
شهردار کومله، با بیان اینکه علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت شهدای بخش کومله نرم افزار مذکور را دانلود کنند، گفت: امروز باید سیره و سبک زندگی شهدا را سرلوحه خویش قرار دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار