معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: امسال ۱۰۲ پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در جشن عاطفه‌ها در استان مازندران برپا شد و تاکنون خیرین و مردم نیکوکار استان ۱۸ میلیارد تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.
کد خبر: ۱۱۲۸۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳ 25 September 2023

به گزارش تابناک مازندران، مهدی رحمان‌زاده اظهار داشت: امسال ۱۰۲ پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در جشن عاطفه‌ها در استان مازندران برپا شد و تاکنون خیرین و مردم نیکوکار استان ۱۸ میلیارد تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.

 

برپایی ۱۰۲ پایگاه جشن عاطفه‌ها در استان مازندران  

وی با بیان اینکه هر سال در آستانه ماه مهر، جشن عاطفه ها در سه مرحله، پایگاه های میادین اصلی شهرها، مصلی های نماز جمعه و مدارس استان انجام می‌شود گفت: در هر شهرستان در میدان‌های اصلی و در آخرین جمعه ماه شهریور نیز در تمامی مصلاهای نماز جمعه استان پایگاه های مردمی فعال بوده و در ۴ مهرماه نیز با همکاری آموزش و پرورش پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی در سطح مدارس استان برپا و" زنگ عاطفه ها "نواخته می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: کمک‌های جمع‌آوری شده در چهار سبد خدمتی "لوازم التحریر، کیف، کفش و پوشاک" از طریق مراکز نیکوکاری محله و آموزش و پرورش بین دانش‌آموزان تحت حمایت توزیع خواهد شد.

رحمان‌زاده با اشاره به اینکه ۱۵۳۸۱ دانش‌آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد مازندران هستند خاطرنشان کرد: خیران و مردم شریف استان می توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۵۰۵ و کد دستوری *۸۸۷۷*۰۱۱# مبالغ مورد نظر خود را واریز نمایند تا در تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان تحت حمایت مشارکت داشته باشند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار