همزمان با سراسر کشور امروز ۴ مهر، با حضور مدیر کل کمیته امداد مازندران، نوبخت فرماندار ساری، احمدزاده رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک ساری و در جمع پرشور دانش‌آموزان دبستان دخترانه شاهد شهرستان ساری "زنگ عاطفه‌ها" نواخته شد.
کد خبر: ۱۱۲۸۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷ 26 September 2023

به گزارش تابناک مازندران، در مراسم زنگ عاطفه‌ها، میثم معافی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ۵۰۰ هزار دانش‌آموز در کل کشور در دفاع مقدس حضور داشتند که ۳۶ هزار نفر شهید شده که از این تعداد ۱۷۱۰ شهید دانش‌آموز مازندرانی بودند.

 

در چهارمین روز مهر  

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان شبکه احسان و نیکوکاری را قدرتمند می‌کنند افزود: اتفاق مهم در جشن عاطفه‌ها نواختن "زنگ عاطفه‌ها" است که نیکوکاری را به عنوان یک فرهنگ متعالی در میان دانش‌آموزان فعال می‌کند و تقویت و توسعه آن با کمک معلمان به نتیجه خواهد رسید.

مدیر کل کمیته امداد مازندران بیان داشت: ۱۵هزار و پانصد دانش‌آموز در استان تحت حمایت هستند و با توجه به سرانه ۲ میلیون تومانی برای هر دانش‌آموز پیش‌بینی می‌شود که ۴۰ میلیارد تومان کمک‌های مردمی جمع‌آوری گردد.

معافی با اشاره به اینکه، مراکز نیکوکاری آموزش و پرورش در ستاد و شهرستان ها فعال است بیان داشت: اقلام و مبالغ جمع‌آوری شده از طریق محلات و مدارس عادلانه با سرعت و با حفظ کرامت توزیع خواهد شد.

در این مراسم نوبخت فرماندار شهرستان ساری نیز با تشکر از کمیته امداد در برگزاری این برنامه اظهار داشت: جشن عاطفه‌ها سبب همدلی و همگرایی بین سطوح مختلف جامعه در سنت حسنه انفاق است و نقش دانش‌آموزان در این حوزه بسیار مهم است.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار