رزمایش توزیع ۱۱۰۰ بسته لوازم التحریر با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و آموزش و پرورش و خَیِّرین قائمشهر با حضور مسولین استانی در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۲۸۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸ 27 September 2023

به گزارش تابناک مازندران، رزمایش توزیع ۱۱۰۰ بسته لوازم التحریر با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و آموزش و پرورش و خَیِّرین قائمشهر با حضور مسولین استانی در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد.

 

رزمایش توزیع ۱۱۰۰ بسته لوازم التحریر در شهرستان قائمشهر  

 

در حاشیه این مراسم، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران با تبریک ماه مهر و آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ۱۶ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد هستند که با مشارکت آموزش و پرورش، بسیج سازندگی، اصناف، مراکز نیکوکاری، خَیِّرین و مردم نیکوکار استان مایحتاج تحصیلی برای همه دانش‌آموزان تهیه خواهد شد.

مهدی رحمان‌زاده با اشاره به پویش "آینده ساز باشیم" و رشد ۱۰۰ درصدی آن افزود: سال گذشته ۱۷ میلیارد تومان در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شد و امسال تا کنون ۲۵ میلیارد تومان جمع‌آوری شده و پیش‌بینی ما تحقق ۴۰ میلیارد تومان می‌باشد.

وی بیان داشت: امسال در کل استان ۱۰۲ پایگاه سیار و ثابت جمع آوری کمک‌های مردمی فعال بوده و همچنین دیروز همراه با سراسر کشور زنگ عاطفه‌ها در تمامی مدارس استان در میان همدلی دانش آموزان به صدا در آمد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: جشن عاطفه‌ها از ۱۵ شهریور شروع و تا ۱۵ مهر ادامه دارد و راحت‌ترین روش برای مشارکت در این پویش از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۵۰۵ و کد دستوری *۸۸۷۷*۰۱۱# است که می توانند مبالغ مورد نظر خود را واریز نمایند.

خاطرنشان می‌شود : در پایان مراسم از ۱۳ دانش‌آموز نخبه با اهدا جوائز تقدیر به عمل آمد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار