مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: به مناسبت آغاز هفته سالمند با همکاری گروه جهادی علمداران خدمت در کنار برنامه های فرهنگی و تفریحی به 250 سالمند مورد حمایت خدمات پزشکی و دندانپزشکی ارائه شد.
کد خبر: ۱۱۲۹۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴ 30 September 2023

برگزاری برنامه درمانی، فرهنگی و تفریحی برای سالمندان کمیته امداد البرز

به گزارش «تابناک البرز» رضا البرزی با بیان تکریم سالمندان و رفع نیازهای آنان در دستور کار این نهاد قرار دارد گفت: در حال حاضر بیش از  24 هزار نفر از افراد مورد حمایت را سالمندان تشکیل می دهند که علاوه بر مستمری، تسهیلات و بیمه درمانی از خدماتی چون تامین هزینه دارو، سمعک، عینک و سایر لوازم مورد نیاز، کمک هزینه نگهداری این عزیزان، سفرهای زیارتی و... بهره مند هستند. 

وی با تاکید بر لزوم تکریم و حفظ جایگاه سالمندان در جامعه افزود: به همت گروه جهادی علمداران خدمت و با مشارکت کمیته امداد امام(ره)، هلال احمر، دفتر آستان قدس رضوی و مرکز نیکوکاری نورالشهداء به 250 نفر از سالمندان مورد حمایت خدمات پزشکی، دندانپزشکی و مشاوره ارائه می شود و ضمن ارائه خدمات ویزیت پزشک و بینایی سنجی، داروهای مورد نیاز و یا عینک این عزیزان نیز در محل تامین می شود.

البرزی در ادامه بیان کرد: در ارائه این خدمات به رعایت نکات بهداشتی نیز توجه کامل شده است و همکاران حوزه بهداشت و درمان نیز به روند ارائه خدمت نظارت دارند.

مدیرکل کمیته امداد با اشاره به اینکه در سایر شهرستان ها نیز برگزاری همایش های فرهنگی و تفریحی برای سالمندان در دستور کار است گفت: یکی دیگر از برنامه های این نهاد به مناسب هفته جاری اعزام تعدادی از این عزیزان به مشهد مقدس می باشد.

البرزی ضمن تاکید بر ایجاد فضای شاد برای سالمندان و افزایش روحیه آنان گفت: علاوه بر ارائه خدمات درمانی با حضور گروه های هنری برنامه های مفرح و شادی برای این عزیزان اجرا شد تا این فضای شاد برای آنان ایجاد گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار