کد خبر: ۱۱۳۵۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹ 03 November 2023

به گزارش تابناک مازندران ، استاندار مازندران اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا نقش موثری در بصیرت افزایی و دشمن شناسی جامعه دارد.
بر اساس این گزارش ، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران، سخنران مراسم یادواره ۷۷ شهید دهستان اسفیورد بخش مرکزی شهرستان ساری در جوار دو شهید خوشنام مرکز آموزش فنی و حرفه ای ۲۲ بهمن این شهرستان گفت:

هدف از برگزاري اين يادواره ها زنده نگه داشتن ياد وخاطره شهدا و بزرگداشت خانواده هاي معزز آنان است و اين مراسم ها براي ايجاد ارتباط بيشتر مردم با خانواده گرامی شهدا و يادآور این مطلب است كه ما هرچه داريم از بركت خون شهيدان است.
وی افزود: خداوند متعال در قرآن کریم مي فرمايند: اين مردم مومن به دو دسته تقسیم می شوند دسته اول افراد صادق كه خون خود را براي دفاع از دين، وطن و ديار خود اهدا مي كنند، و دسته ديگري نيز در زندگي باقي مي مانند.
مقام عالی دولت در مازندران تاکید داشت: افرادي كه در زندگي مي مانند بايد دو وظيفه انجام دهند دفاع از شهدا ،خط، فكر، مسير و زحمات آنها و همچنين ثابت بودن خود آن افراد كه ماديات باعث تغيير آنها نشود.
وی خاطر نشان کرد: رزمندگان اسلام در مناطق مرزی با وجود شرایط سخت اقلیمی، بدی آب و هوا و صعب‌العبور بودن با دستان خالی و کمترین امکانات در مقابل دشمنان سراپا مجهز به پیشرفته ترین ادوات جنگی ایستادگی کردند.
در ادامه گفت: امروز دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی برای رسیدن به اهداف شوم خود، فرهنگ شهادت را مورد هجمه قرار داده اند و با استفاده از ابزار رسانه در پی کم رنگ کردن مقام و جایگاه شهدا در جامعه هستند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار