در شش ماه نخست سال‌جاری صورت پذیرفت؛
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مازندران گفت: در شش ماه نخست سال‌جاری ۳۸۴میلیارد و ۸۵۰میلیون تومان از طریق مراکز نیکوکاری استان مازندران به نیازمندان کمک شده که این کمک نسبت به مدت مشابه سال قبل۱۲۴درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۱۱۳۶۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵ 08 November 2023

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، مهدی رحمن‌زاده اظهار داشت: در شش ماه نخست سال‌جاری ۳۸۴میلیارد و ۸۵۰میلیون تومان از طریق مراکز نیکوکاری استان مازندران به نیازمندان کمک شده که این کمک نسبت به مدت مشابه سال قبل۱۲۴درصد رشد داشته است.

 

کمک بیش از ۳۰۰ میلیارد تومانی مراکز نیکوکاری به نیازمندان کمیته امداد مازندران  

وی افزود: ۴۶۲ مرکز نیکوکاری در استان وجود دارد و این مراکز با آمایش محله و شناسایی نیازمندان به آنها خدمات ارائه می‌دهند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مازندران با اشاره به اینکه، مراکز نیکوکاری با محوریت محله و مساجد ایجاد شده است گفت: ۳۲۱ مرکز نیکوکاری در شهرها و ۱۴۱ مرکز نیکوکاری در روستاهای استان ایجاد شد که از مجموع مراکز نیکوکاری در استان ۱۰۰ مرکز به صورت تخصصی به خدمت‌رسانی مشغول هستند.

رحمن‌زاده بیان داشت: مراکز نیکوکاری در بخش‌های فرهنگی، معیشت، درمانی، لوازم ضروری زندگی، جهیزیه و اشتغال به نیازمندان خدمات ارائه می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که تمایل به ایجاد مراکز نیکوکاری دارند می‌توانند به دفاتر کمیته امداد در شهرستان‌ها مراجعه نمایند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار