مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت : استان ایلام در حوزه پرداخت تسهیلات ازدواج رتبه دوم بعد از استان تهران را کسب کرده است
کد خبر: ۱۱۳۸۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰ 17 November 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ شهبازی افزود :یکی از برنامه های این نهاد، ارائه مشاوره به جوانان در مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده است که در حال حاضر ۶ مرکز در استان فعالیت دارد.

وی گفت : تمام خدمات این مراکز در حوزه مشاوره ازدواج و خانواده برای جوانان به صورت رایگان ارایه می شود.

شهبازی ادامه داد : در سال جاری با هماهنگی های انجام شده چهار مرکز صنعتی بزرگ استان از جمله پتروشیمی و پالایشگاه گاز ایلام، کارخانه سیمان ایلام و سد و نیروگاه بزرگ سیمره برای بازدید جوانان و نوجوانان در قالب اردوهای راهیان پیشرفت مشخص شده است.

وی خاطرنشان کرد : جلسات مختلفی با حضور جوانان در دستگاه های مختلف اجرایی استان از جمله سازمان بهزیستی، هلال احمر، بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر نهادها برگزار شده است.

 شهبازی مطرح کرد :  این نشست ها در حوزه سازمان بهزیستی با حضور جوانان موفق معلول در حوزه توان‌بخشی، دختران جوان خانه های سلامت اجتماعی و جوانان تحت پوشش مراکز مثبت زندگی، در حوزه ورزش و جوانان با حضور جوانان عضو سازمان های مردم نهاد و در حوزه هلال احمر با حضور جوانان عضو جمعیت داطلبان این سازمان برگزار شده است./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار