فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هر فردی که دل در گرو انقلاب داشته باشد بسیجی محسوب می‌شود، گفت: بسیج بزرگترین شبکه فرهنگی، اجتماعی و نظامی است که در دنیا نظیر ندارد و مختص ملت بزرگ ایران است.
کد خبر: ۱۱۳۸۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳ 19 November 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، سردار علی محمد اکبری ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت آغاز هفته بسیج در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، گفت: استقبال مردم استان از رئیس‌جمهور بی‌نظیر بود و نشان داد این مردم ولایتمدار همواره پای انقلابشان ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: با کمک رسانه‌ها، تصاویر حضور مردم به خوبی انعکاس پیدا کرد که در این استقبال و حضور بعد از سفر رهبر معظم انقلاب به استان کم‌نظیر بود.

وی همچنین با اشاره به تجمع مردم در راستای حمایت از کودکان فلسطینی، بیان کرد: این حضور مسئولیت مسؤولان را چندین برابر می‌کند چرا که باید قدر این مردم را دانست و به بهترین نحو برای خدمت به ایشان گام برداشت.

اکبری با بیان اینکه هر فردی که دل در گرو انقلاب داشته باشد بسیجی محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: بسیج بزرگترین شبکه فرهنگی، اجتماعی و نظامی است که در دنیا نظیر ندارد و مختص ملت بزرگ ایران است.

ثبت‌نام حدود ۲۰ هزار نفر چهارمحالی در هشتگ «حریفت منم»

وی تصریح کرد: تا کنون ۱۰ میلیون جوان مومن انقلابی با ثبت هشتگ حریفت منم برای مقابله با صهیونیست‌ها ثبت نام کردند که حدود ۲۰ هزار نفر از آن‌ها مردم چهارمحال و بختیاری هستند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: امروز حماس و جبهه مقاومت نیرو‌های بسیجی ایران را الگوی خود به شمار می‌آورند چرا که این بسیجیان همیشه در صحنه حضور دارند و با بصیرت در مقابل ظالمان از جان خود گذشته و مظلومانه به شهادت می‌رسند.

وی بسیج را محافظ انقلاب دانست و گفت: این انقلاب زنده است و نیاز به حمایت و محافظت دارد که حفظ آن و دستاوردهایش جزو رسالت‌های سپاه و بسیج است که تا به امروز به خوبی محقق شده است.

اکبری با اشاره به شعار هفته بسیج «بسیج، امید ملت ایران» خاطرنشان کرد: بسیج در عرصه‌های محرومیت‌زدایی، سازندگی، مقابله با کرونا و سیل از اولین‌هایی بوده که ورود پیدا کرده و بدون منت و پاداش و خلوص نیت فعالیت کرد.

وی اضافه کرد: بسیجیان همواره در مقابله با جنگ اقتصادی و تلاش برای خنثی‌سازی تحریم‌ها پیش‌قدم بودند و در جهاد علمی پیشرفت‌های مثال‌زدنی به دست آورده‌اند که این رتبه‌های علمی با سالیان گذشته قابل مقایسه نیست.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بسیاری از بسیجیان در راه جهاد علمی جان خود را از دست دادند و به شهادت رسیدند، بیان کرد: پاسداری از جهاد کبیر که همان مبارزه با استکبار جهانی است از افتخارات بسیج است.

اجرای بیش از ۱۵۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در استان

وی از اجرای بیش از یک هزار و ۵۶۰ برنامه در قالب‌های مختلف در هفته بسیج توسط ۱۱ قرارگاه خبر داد و تصریح کرد: قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بسیج یک هزار و ۵۷ برنامه، قرارگاه دفاعی و امنیتی ۱۲۶ برنامه، قرارگاه تعلیم و تربیت ۶۴ برنامه، قرارگاه علم و فناوری ۳۲ برنامه، قرارگاه سازندگی محرومیت‌زدایی و اقتصادی ۱۳۷ برنامه، قرارگاه فضای مجازی و رسانه ۴۱ برنامه، قرارگاه تعالی سازمانی ۱۵ برنامه، قرارگاه راهیان نور ۲۰ برنامه، قرارگاه زن و تعالی خانواده ۶۸ برنامه را اجرا می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار