رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر گفت: مراکز نیکوکاری کمیته امداد این شهرستان ۲۵ میلیارد و ۹۴۲میلیون تومان به نیازمندان و مددجویان این شهرستان در ۶ماهه نخست امسال کمک نمودند.
کد خبر: ۱۱۳۹۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵ 20 November 2023

به گزارش تابناک مازندران، جمال یعقوبی اظهار داشت: مراکز نیکوکاری کمیته امداد این شهرستان ۲۵ میلیارد و ۹۴۲میلیون تومان به نیازمندان و مددجویان این شهرستان در ۶ماهه نخست امسال کمک نمودند.

 

‌کمک بیش از ۲۵میلیارد تومانی مراکز نیکوکاری کمیته امداد به مردم نیازمند قائمشهر  

وی افزود: از این مبلغ، ۲میلیارد و ۲۵۰میلیون بصورت نقدی و ۲۳میلیارد و ۶۹۰میلیون تومان بصورت غیرنقدی بین نیازمندان توزیع گردیده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر گفت: امروز فعالیت‌های خالصانه و افتخاری مراکز نیکوکاری مورد توجه بسیاری از خَیِّرین است.

یعقوبی بیان داشت: این مراکز نظام یافته و در سطح شهر و روستاها و به صورت عمومی و تخصصی ایجاد شده و در عرصه توسعه خیر و احسان و کمک به نیازمندان بسیار اثرگذار هستند.

وی گفت: در شهرستان قائمشهر ۲۶مرکز نیکوکاری فعال وجود دارد که از این تعداد ۵ مرکز بصورت تخصصی و مابقی مراکز بصورت عمومی خدمات خود را ارائه می‌دهند.

رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر گفت: مرکز نیکوکاری آل یاسین این شهرستان، بعنوان مرکز پشتیبان درزمینه‌های مختلف خدمات خود را به نیازمندان ارائه می‌دهد و همچنین درسال ۱۴۰۲ یک مرکز جدید با عنوان مرکز رسانه فعالیت خود را آغاز کرده است.

یعقوبی افزود: مراکز نیکوکاری تخصصی در شهرستان قائمشهر خدمات مختلفی در زمینه‌های تهیه و توزیع جهیزیه و بسته‌های معیشتی، برگزاری جشن تکلیف، کلاس‌های مهارتهای زندگی، کامپیوتر، مشاوره تحصیلی و هدایت تحصیلی دانش‌آموزان، کلاس‌های تقویتی و... را به نیازمندان ارائه می‌دهند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار