معاون کمیته امداد ایلام:
معاون امور فرهنگی کمیته امداد ایلام از اختصاص ۳۱ میلیارد ریال به منظور کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۰۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵ 30 November 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام سفیدخانی در نشست مشترک با معاون آموزشی ابتدائی اداره کل آموزش و پرورش استان در راستای اجرایی کردن طرح شهید محمودوند با هدف شناسایی و جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل اظهار داشت: از این میزان ۱۶ میلیارد ریال آن اعتبارات دولتی و کمیته امداد بوده و ۱۵ میلیارد ریال آن نیز با مشارکت مردم نیکوکار استان تأمین می شود

وی افزود: امسال تاکنون ۸ هزار و ۵۰۰ بسته تحصیلی بین دانش آموزان مددجو و  یک هزار بسته نیز بین دانش آموزان نیازمند غیر مددجوی استان توزیع شده است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد ایلام با عنوان اینکه هم اکنون تعداد ۸۶۷۰ دانش آموز نیازمند مورد حمایت کمیته امداد استان هستند، تصریح کرد: همه این دانش آموزان امسال نوشت افزار رایگان دریافت کرده‌اند.

معاون آموزش ابتدائی اداره کل آموزش و پرورش ایلام نیز در این نشست با عنوان اینکه طرح شهید محمودوند با هدف شناسایی و جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل و بازگرداندن آنها به کلاس های درس و انسداد مسیرهای ترک تحصیل با همکاری این اداره کل، کمیته امداد و دستگاههای دیگر در حال اجراء است گفت: پارسال در اجرای این طرح ۷۷ دانش آموز بازمانده از تحصیل شناسایی و مقدمات تحصیل آنها فراهم شد.

فاطمه پاپی با بیان اینکه هم اکنون ۱۱۲ هزار دانش آموز در سطح استان در حال تحصیل هستند گفت: امسال تعداد ۱۰ هزار بسته نوشت افزار توسط این اداره کل بین دانش آموزان استان توزیع شده است.

در این نشست مقرر شد دانش آموزان نیازمند که از دهک های پایین جامعه بوده و از تحصیل محروم هستند شناسائی و توسط کمیته امداد و آموزش و پرورش در خصوص رفع نیازها و موانع تحصیلی آنها جهت بازگشت به تحصیل اقدامات لازم صورت گیرد./ح

 

بیشتر بخوانید

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار