کد خبر: ۱۱۴۰۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳ 30 November 2023

تعیین ساری به عنوان میزبان رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور که از ۲۲ تا ۲۴ آذر برگزار می‌شود، ۱۸ سال پس از میزبانی سالن سید رسول حسینی از جام جهانی کشتی، یک بار دیگر این سالن پرخاطره ساروی‌ها را به کانون توجه کشتی‌دوستان ایران تبدیل می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فراهم نشدن شرایط میزبانی از رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور در سقز و انصراف هیئت کشتی کردستان از این میزبانی، فرصت را برای هیئت کشتی مازندران فراهم کرد تا میزبانی چنین رویداد معتبری که با حضور ستاره‌های شاخص کشتی ایران برگزار می‌شود را بر عهده بگیرد و یک بار دیگر شور و هیجان کشتی به خیابان فرهنگ ساری و سالن ورزشی سید رسول حسینی این شهر بکشاند.

رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور که نخستین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در سال ۲۰۲۴ محسوب می‌شود، قرار بود به میزبانی هیئت کشتی کردستان و در شهر سقز برگزار شود. اما به دلیل مناسب نبودن کیفیت خوابگاهی که برای اسکان و اقامت تیم‌ها و کشتی‌گیران حاضر در این رقابت‌ها انتخاب شده بود، هیئت کشتی کردستان از این میزبانی انصراف داد و با پیشنهاد هیئت کشتی مازندران و موافقت فدراسیون، قرار شد این رقابت‌های حساس و مهم از ۲۲ تا ۲۴ آذر در ساری برگزار شود. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار