کد خبر: ۱۱۴۲۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۱ 09 December 2023

برای رفع دغدغه های دانشجویان وقت خواهم گذاشت به گزارش خبرنگارتابناک گیلانبرای رفع دغدغه های دانشجویان وقت خواهم گذاشت به گزارش خبرنگارتابناک گیلان

استاندار گیلان گفت: بخشی از وقتم را به دانشگاه اختصاص خواهم داد، زیرا وظیفه انسانی و اخلاقی و قانونی ماست که در راه شکل گیری و ارتقای دانشگاه تلاش و دغدغه های دانشجویان را رفع کنیم.
اسدالله عباسی امروز، ۱۷ آذرماه در نشست بررسی مسائل و مشکلات دانشکده فنی و مهندسی شرق گیلان در شهرستان رودسر، با اشاره به دغدغه دانشجویان این دانشگاه در بخش های امکانات و خوابگاه، اظهار کرد: در نشست ۱۶ آذر در دانشگاه گیلان، بخشی از مشکلات معطوف به دانشکده شرق گیلان شد و لذا قول رسیدگی به مسائل را دادم.
وی با بیان اینکه برای رفع دغدغه دانشجویان به رودسر آمدیم تا از نزدیک پیگیر مسائل باشیم، افزود: مسئولان محلی و شهرستان در حوزه های امنیتی و فوریت های پزشکی و ایاب و ذهاب و... مربوط به دانشجویان اقدامات لازم را انجام دهند.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم ارتقای کیفیت آموزش در دانشگاه های گیلان، تصریح کرد: دانشکده شرق گیلان بسیار مهم است و رشته های خوبی دارد لذا طرح جامع را تعریف کردیم و در این راستا نیازمند کمک خیرین برای اهدای زمین جهت ساخت ساختمان دانشکده هستیم.
عباسی با بیان اینکه باید ساختمان جدید احداث شود و در اختیار دانشکده قرار گیرد، اضافه کرد: علاوه بر ساختمان، ارتقای امکانات و تجهیزات از جمله کارگاه و آزمایشگاه و کتابخانه مهم است و لذا مدیریت دانشکده، نیازها را سنجیده و اعتبار مورد نیاز را اعلام کند.

وی خوابگاه امن، ایمن و استاندارد را یکی از نیازهای دانشجویان دانست و گفت: باید امکانات آموزشی و رفاهی لازم را برای دانشجویان فراهم کنیم.
استاندار گیلان با بیان اینکه همه شهرداری ها و بخشداران شهرستان رودسر پای کار دانشکده شرق گیلان بیایند، عنوان کرد: دانشکده فنی و مهندسی شرق گیلان به مرکزیت واجارگاه است، اما همه باید برای رفع مشکلات کمک کنند. باید از اراضی اهدایی توسط خیرین برای توسعه دانشکده به ویژه خوابگاه استفاده کنیم.

عباسی دانشگاه را محل انسان سازی دانست و خاطرنشان کرد: امروز وظیفه داریم به ارتقای سطح دانشجویان بپردازیم، زیرا برای آینده استان و کشور ما مفید است.
وی دانشگاه را محل علم و دانش دانست و با بیان اینکه دانشجویان باید رشد علمی و سیاسی و اجتماعی در تراز انقلاب پیدا کنند، یادآور شد: بخشی از وقتم را به دانشگاه اختصاص خواهم داد، زیرا وظیفه انسانی و اخلاقی و قانونی ماست که در راه شکل گیری و ارتقای دانشگاه تلاش و دغدغه های دانشجویان را رفع کنیم.
استاندار گیلان ضمن بازدید از دانشکده و زمین احداث دانشکده جدید، با اساتید و دانشجویان نیز گفت وگو کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار