معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان؛
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت : در قالب این پویش با شعار اصلی آن "نیکوکاری جامعه ورزش ایران" قرار است ورزش قهرمانی در مناطق کمتر توسعه یافته کشور گسترش یابد.
کد خبر: ۱۱۴۲۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰ 10 December 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ سینا کلهر افزود : در ابتدای دولت سیزدهم اقدامات خوبی در راستای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در سطح وزارت ورزش و جوانان انجام شده است.

وی اظهار داشت : هدف از تشکیل این پویش مردمی که به همت ورزشکاران و مردم شکل گرفته، توسعه ورزش و ایجاد نشاط و سلامتی در جامعه است.

کلهر گفت : در قالب پویش" نجوا" مقرر شده هر کدام از این قهرمانان ۱۰ استعداد ورزشی را در مناطق کمتر توسعه یافته استان های مختلف کشور، شناسایی و تا رسیدن به مرحله قهرمانی از این استعدادها حمایت کنند.

 استاندار ایلام نیز بیان داشت: قهرمانان با اعتقاد راسخ به رسالت قهرمانی در همه ابعاد نقش خود را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند و از این بابت قدردان زحمات تک تک این ورزشکاران و نام‌آوران هستیم.

بهرام نیا مطرح کرد : امروزه کشورهایی که بعنوان میزبان جام‌های مختلف ورزشی در سطح جهانی هستند نه تنها از این مولفه‌ها بهره‌مند می‌شوند بلکه در اقتصاد آن کشور هم تاثیر مستقیم دارد.

وی افزود : لذا اگر بنا داریم کشوری داشته باشیم که امنیت و اقتصاد آن ارتقا پیدا کند، این مهم جز با توسعه ورزش میسر نمی‌شود و توجه به آن یک فرصت مناسب برای هر کشوری است.

استاندار ایلام ادامه داد : لازمه استمرار این موفقیت‌ها حمایت مادی و معنوی است‌ تا زمینه پرورش ورزشکاران فراهم شود و در نهایت شاهد حضور استعدادهای جدید در عرصه‌های ملی و المپیک باشیم.

بهرام‌نیا عنوان کرد: ورزشکاران و قهرمانان استان ایلام ورزشکارانی با اخلاق و با روحیه پهلوانی واقعی هستند و می‌توانند در این عرصه هم نقش‌آفرینی کنند./ع

 

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار