مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: سه هزار میلیارد ریال تعاملات ریالی بین این نهاد حمایتی و مراکز نیکوکاری استان برای کمک به نیازمندان انجام شده است.
کد خبر: ۱۱۴۲۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳ 10 December 2023

تابناک خوزستان: جمال شیبه روز یکشنبه در همایش تجلیل از موسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و گروه های جهادی استان خوزستان در محل مجتمع فجر سپاه اهواز بیان کرد: تعامل کمیته امداد با مراکز نیکوکاری برای حمایت هر چه بیشتر از اقشار کم برخوردار استان بیش از پیش قوت گرفته است.

وی گفت: مراکز نیکوکاری شرکای معنوی کمیته امداد هستند و در این مسیر مقدس انتظار داریم که تمامی مراکز با این‌ نهاد حمایتی همکاری کنند.

شیبه با اشاره به سه هدف بزرگ در تاسیس این نهاد شامل توجه ویژه به محرومان، توسعه فرهنگ نیکوکاری و رفع مشکلات محرومان با کمک خود مردم اظهار کرد: بر اساس تاکید مقام‌معظم رهبری، کمیته امداد باید بر کمک‌های مردمی تکیه کند و این تفکر در این نهاد حمایتی حاکم شده که از ظرفیت‌های مردمی و مراکز نیکوکاری استفاده بهتر شود.

در ادامه این همایش نماینده مراکز نیکوکاری خوزستان نیز بیان کرد: مردم همیشه همیار این نظام بودند به همین دلیل همواره باید جایگاه آنها حفظ شود و حل مشکلات آن‌ها در اولویت کار تمام مدیران و مسئولان قرار گیرد.

حجت الاسلام عبدالرحیم سلطانی‌فر ادامه داد: با اعتماد به مردم و توجه به خواسته‌های آنها بهترین نتیجه حاصل شده است.

وی افزود: در خوزستان ظرفیت‌های مردمی زیادی وجود دارد و باید از این موقعیت بهترین استفاده را برای رفع محرومیت انجام داد.

حجت الاسلام سلطانی‌فر با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب مهمترین مسئله را حوزه فرهنگ می‌دانند گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی ابزار و قوانینی دارد و باید برای ترویج یک فرهنگ جریان سازی مردمی انجام شود.

نماینده مراکز نیکوکاری خوزستان تصریح کرد: امروز اصلی‌ترین مسئله در رفع محرومیت حل‌‍کردن مشکلات با توان خود فرد است و باید استقلال مالی در اقشار محروم تقویت شود.

وی اضافه کرد: در این شبیخون فرهنگی باید جریان‌سازی فرهنگی مردمی تقویت شود.

۱۳۰ هزار خانواده در خوزستان زیر پوشش کمیته امداد هستند.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار