استاندار مرکزی گفت: کارگزاران دولت در این استان به پیروی از رئیس‌جمهور توقف و تعطیلی ندارند.
کد خبر: ۱۱۴۲۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲ 12 December 2023

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی ، در نشست با دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک، گفت : تمام مدیران در دستگاه‌های مختلف آماده خدمت‌گزاری به مردم هستند.

وی افزود : به طور قطع، کار کردن‌های چندین ساعته باید خروجی داشته باشد و تمام تلاش بخش‌های مختلف برای این مهم بکار گرفته شده است.

استاندار مرکزی به ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در اراک اشاره کرد و افزود: پاسخ در بخش مسکن نیز جبران کمبودهای چندین ساله است و این مهم نیاز به کار جهادی در سال‌های متمادی دارد تاضعف‌های گذشته جبران شود.

مخلص الائمه گفت: حجم گره‌های قدیمی یا همان وزن گذشته بسیار زیاد است و بخش زیادی از انرژی دولت را به خود اختصاص می‌دهد.

وی بیان کرد: در سال گذشته ۳۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال بودجه عمرانی وارد استان شد که در بخش‌های مختلف از جمله محورهای ارتباطی، کتابخانه مرکزی، راه‌های فرعی و بیمارستان ولیعصر(عج) هزینه شد.

استاندار مرکزی ادامه داد: پل شهدای سنجان که پروژه‌ای دولتی است و زمان تحویل در دولت سیزدهم ۲۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و با شبانه‌روزی کردن طرح، در مدت زمان کوتاه افتتاح و در خدمت مردم قرار گرفت.

وی گفت: روند اجرای طرح ملی توسعه بیمارستان ولیعصر (عج) نیز با جدیت در جریان است و این طرح یک سال از برنامه زمان‌بندی شده، جلوتر است.

استاندار مرکزی افزود: در راستای اجرای این طرح در گذشته، چندین بار دوباره‌کاری صورت گرفته و ۸۰۰ میلیارد ریال بابت این امر هزینه شده است.

مخلص‌الائمه گفت: در راستای این طرح، حریم‌های لازم دیده نشده و جانمایی آن هم نامناسب است.

وی گفت: پست برق فاصله زیادی با این بیمارستان دارد و نقشه آن مربوط به ۱۸ سال گذشته است‌.

استاندار مرکزی یادآور شد: ظرف ۴۸ ساعت ۹ کیلومتر کابل‌کشی برای برق رسانی به این بیمارستان انجام شد که اگر صرفا به پیمانکار سپرده می‌شد، ماه‌ها به طول می‌انجامید.

وی اظهار کرد: بزرگترین پروژه عمرانی دولت سیزدهم جهاد آبرسانی است و این استان سال گذشته در این راستا رتبه چهارم کشور را داشت.

استاندار مرکزی در خصوص مبارزه با فساد عنوان کرد: فساد مسئله‌ای نیست که متعلق به کشور ما باشد و در کشورهای پیشرفته نیز این مشکل وجود دارد.

مخلص‌الائمه با اشاره به دستور مقام معظم رهبری در مبارزه با فساد، گفت: کارگروه‌های مختلف در این دولت تعریف شده که ساختارهای مربوط به فساد شناسایی و متلاشی شوند و تاکنون تلاش‌های بسیار خوبی صورت گرفته است.

تقدیر دانشجویان از حضور استاندار مرکزی، توجه به تخلفات انتخاباتی، تلاش دولت خستگی‌ناپذیر سیزدهم برای خروج از بحران‌ها، دخالت نمایندگان مجلس در برخی انتصابات، وضعیت اقتصادی آزار دهنده، تورم، خصوصی‌سازی و مشکلات ناشی از آن، بهبود وضعیت رفاهی دانشجویان از مهمترین مسایل مطرح شده در این نشست بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار