مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: با توجه به تفاهم‌نامه منعقد شده با سپاه در جهت استفاده از ظرفیت بالای خواهران، اولین مرکز نیکوکاری بسیج خواهران با رویکرد مددکار محور در کیاسر افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۴۳۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲ 12 December 2023

به گزارش تابناک مازندران، میثم معافی در مراسم افتتاح این مرکز اظهار داشت: با توجه به تفاهم‌نامه منعقد شده با سپاه در جهت استفاده از ظرفیت بالای خواهران، اولین مرکز نیکوکاری بسیج خواهران با رویکرد مددکار محور در کیاسر افتتاح شد.

 

افتتاح اولین مرکز نیکوکاری بسیج خواهران استان مازندران در کیاسر  

وی افزود: فقر ما زنانه است و برای عبور از این فقر نیاز به درک و همت زنانه داریم.

مدیر کل کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه، هدف ما مبارزه با فقر است گفت: برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید نظام مسائل زنان را شناخت و به الویت مشکلات آنان پرداخته شود.

معافی گفت: با استفاده از ظرفیت افراد با تجربه و تشکیل اتاق فکر اندیشه ورز می‌توان در مراکز نیکوکاری خدمات بهتری به جامعه هدف ارائه نمود.

وی بیان داشت: عدالت در توزیع عادلانه منابع، بازدیدهای میدانی، تعامل، وحدت و استقاده از ظرفیت مراکز نیکوکاری محلات می‌تواند در ارائه خدمات بهتر و تقویت شبکه احسان و نیکوکاری مؤثر باشد.

مدیر کل کمیته امداد مازندران با تاکید بر اینکه، مهارت زنان در توانمند‌سازی آنان بسیار مهم است گفت: فقر مهارت زنان باید از طریق برگزاری کلاس‌های آموزشی و مهارتی برطرف شود.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار