چهار عنوان کتاب تألیف استادان حوزه علمیه فاطمیه شهرستان دامغان رونمایی شد.
کد خبر: ۱۱۴۳۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱ 15 December 2023

به گزارش تابناک سمنان، آیین رونمایی از چهار عنوان کتاب از نویسندگان حوزه علمیه فاطمیه شهرستان دامغان صبح امروز هم‌زمان با هفته پژوهش با حضور رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دامغان، رئیس حوزه‌های علمیه خواهران دامغان، نویسندگان این چهار کتاب، جمعی از طلاب، کتابداران و اهالی فرهنگ برگزار شد.

در این مراسم، از کتاب‌های «ریاحین و قوامین» نوشته طیبه مهرابی، «محبوبین الهی» نوشته زینت‌السادات رزم‌آرا، «میراث قرآنی و گفتمان فرهنگی امام هادی علیه‌السلام» نوشته فریبا علی‌میرزایی و کتاب «نقش رفتار خانواده در مجرمیت فرزندان» نوشته فاطمه‌السادات ترابی رونمایی شد.

همچنین با اهدای لوح یادبود از طرف اداره کتابخانه‌های عمومی دامغان، از نویسندگان این آثار تقدیر شد.

طیبه مهرابی، رئیس حوزه‌های علمیه خواهران دامغان در این آیین، تحقیق و پژوهش را عنصر اصلی و مهم موفقیت خواند و افزود: هرگاه دنبال یافتن پاسخ پرسش‌های خود باشیم، در حال پژوهش هستیم و پژوهش و تحقیق زمینه‌ساز دستیابی به دانش و طی کردن پله‌های موفقیت است.

رئیس حوزه‌های علمیه خواهران دامغان تصریح کرد: در میان حوزه‌های علمیه سراسر کشور، واحد پژوهش حوزه‌های علمیه استان سمنان در رتبه اول قرار دارد و این امر بسیار مایه مباهات است که ما طلابی را پرورش می‌دهیم که صرفاً فقط دنبال کسب مدرک نیستند و به امر پژوهش و تحقیق اهمیت زیادی می‌دهند.

رئیس حوزه‌های علمیه خواهران دامغان با بیان اینکه نسل فردای ما بیش از هر زمان دیگری به کتاب و کتاب‌خوانی نیاز دارد و فضای مجازی و تکنولوژی به‌سرعت فرصت لمس کتاب و حس خواندن را در جامعه کمرنگ کرده است، گفت: از طلاب حاضر در جلسه می‌خواهیم تا همواره به دنبال یافتن راه‌هایی جدید برای افزایش آگاهی مردم باشند.

آزاده امینیان، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دامغان نیز ضمن تبریک فرارسیدن هفته پژوهش و تشکر از زحمات نویسندگان این چهار کتاب، از تعامل خوب حوزه‌های علمیه با اداره کتابخانه‌های شهرستان قدردانی کرد.

وی گفت: کتابخانه‌های عمومی همیشه آمادگی برگزاری دوره‌های مختلف علمی، فرهنگی و پژوهشی با حوزه‌های علمیه را دارند و امیدواریم در مناسبت‌های پیش رو نیز این همکاری‌ها بیشتر و سازنده‌تر باشد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار