رییس‌ اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبیک از عضویت تمام کارگران و کارکنان یک واحد صنعتی در کتابخانه‌های این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۳۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۷ 16 December 2023

به گزارش تابناک قزوین، رمضان حیدری با اشاره به این فرمایش مقام معظم رهبری که «کتاب باید در سبد کالای خانواده‌ها قرار گیرد» و «کتاب در همه جا، همه کس و برای همه مکان‌ها» اظهار کرد: به دنبال هم افزایی و تعاملات حوزه صنعت و فرهنگ و ارتقاء فرهنگ کتابخوانی در جامعه با تاسی از بیانات مقام معظم رهبری و به دنبال نگاه فرهنگی و خردمندانه مدیران شرکت مژده وصل شیراز شهرستان آبیک، تمام پرسنل شرکت اعم از مدیران ارشد و مهندسین و پرسنل خط تولید عضو کتابخانه های شهرستان آبیک شدند.

وی افزود: به دنبال گسترش تعاملات اداره کتابخانه های شهرستان آبیک و ایجاد ارتباط دوسویه بین حوزه فرهنگ و صنعت و ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین تمامی اقشار جامعه، ترویج کتابخوانی در صنایع در دستور کار کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبیک قرار گرفته و مجدانه پیگیر تحقق این موضوع هستیم.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبیک با اشاره به استقبال مدیریت شرکت از عضویت مجموعه در کتابخانه‌های عمومی شهرستان بیان کرد: نگاه مثبت و فرهنگی مدیرعامل شرکت مژده وصل شیراز آبیک و تاکید وی بر لزوم ارتقاء فرهنگ مطالعه در بین تمام پرسنل شرکت سبب شد، برای اولین بار در کشور تمامی پرسنل شرکت به تعداد ۷۰۲ نفر عضو کتابخانه های شهرستان آبیک شوند.

حیدری با بیان اینکه کارتهای عضویت صادر شده در تمامی کتابخانه های عمومی کشور به مدت یکسال معتبر بوده و اعضا می‌توانند از کتابخانه های سراسر کشور کتاب به امانت بگیرند، اذعان کرد: در ادامه این پرسنل می‌توانند به همراه خانواده های خود نیز در کتابخانه ها حاضر شده و نسبت به عضویت آن ها نیز اقدام کنند تا از امکانات و تجهیزات و منابع کتابخانه ها بهره مند شوند.

حمایت از فرهنگ کتابخوانی در شرکت

علی دهقان مدیرعامل شرکت مژده وصل شیراز شهرستان آبیک هم در این رابطه، هدف از عضویت این مجموعه‌ در کتابخانه‌های عمومی شهرستان را نهادینه کردن فرهنگ مطالعه عنوان کرد و گفت: از این اقدام و حرکت ارزشمند فرهنگی حمایت و برای اجرای آن هم استقبال کردیم.

وی با اشاره به کم رنگ شدن کتابخوانی در بین جامعه به دلیل وجود شبکه‌های اجتماعی تصریح کرد: کتاب دارای نویسنده و مستند است و مطالعه آن سبب تقویت ذهن و افزایش اطلاعات انسان می‌شود و به عنوان غذای روح، در تفکر انسان تأثیر بسزایی بر جای می‌گذارد.

گفتنی است، شرکت مژده وصل شیراز از سال 1373 در شهرستان آبیک شروع به سرمایه گذاری و فعالیت کرده و این شرکت با تولید قطعات لاستیکی، پلاستیکی، فلزی و دایکست نقش مهمی در تحقق مطالبات صنعت کشور در زمینه تولید قطعات پلیمری خودرو، صنعت حمل و نقل غیر خودرویی ایفا می کند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار