برنامه‌های فرهنگی و مذهبی ویژه ناشنوایان در راستای ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در کتابخانه مرکزی سمنان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۳۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰ 17 December 2023

به گزارش تابناک سمنان، حمیده میرزازاده، رئیس کتابخانه مرکزی سمنان اظهار کرد: هم‌زمان با فرارسیدن ایام فاطمیه، ویژه‌برنامه «آشتی با خدا» در راستای ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در کتابخانه مرکزی سمنان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: به به همت کتابخانه مرکزی سمنان، ویژه‌برنامه «آشتی با خدا» در راستای ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در کتابخانه مرکزی سمنان برگزار می‌شود.

میرزازاده ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت دخت نبی اکرم (س) گفت: ویژه‌برنامه «آشتی با خدا» به‌صورت هفتگی و پنجشنبه‌های هر هفته در نمازخانه کتابخانه مرکزی سمنان برگزار می‌شود.

رئیس کتابخانه مرکزی سمنان گفت: این برنامه با همکاری کانون ناشنوایان استان و با حضور اعضای بخش ناشنوایان کتابخانه مرکزی و هم‌زمان با اذان مغرب و عشاء در نمازخانه کتابخانه مرکزی آغاز می‌شود و تا پایان نماز جماعت ادامه دارد.

وی افزود: پس از اقامه نماز جماعت، اعضای کتابخانه به یادگیری احکام و مسائل شرعی می‌پردازند.

میرزازاده با اشاره به اینکه تمام سخنرانی‌ها و احکام در این روز توسط متخصص زبان اشاره برای ناشنوایان بیان می‌شود، اظهار کرد: رسالت کتابخانه مرکزی، ارائه خدمات به‌ تمام اقشار جامعه ازجمله افراد با نیازهای خاص است.

رئیس کتابخانه مرکزی سمنان بیان کرد: قشر کم‌شنوا و ناشنوا دارای توانمندی‌ها و استعدادهای ویژه‌ای هستند که باید بیش ‌از پیش مورد توجه قرار گیرد و با هویت‌بخشی و آموزش‌های لازم ازجمله آموزش‌های مذهبی، زمینه رشد آن‌ها فراهم شود.

میرزازاده عنوان کرد: کتابخانه مرکزی سمنان به‌عنوان تنها کتابخانه در استان دارای بخش ویژه ناشنوایان و کم‌شنوایان است و همواره تلاش می‌کند تا در برگزاری آموزش‌های مذهبی و انجام دیگر فعالیت‌های فرهنگی توان‌خواهان سهیم باشد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار