دومین نشست کتاب ماه یزد با حضور شاعران و نویسندگان استان همراه با جشن امضا و اهدای کتاب برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۴۴۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲ 23 December 2023
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، دومین نشست کتاب ماه یزد رُمان "مِهری" با حضور جمعی از مسئولین، شاعران و نویسندگان استان همراه با جشن امضا و اهدای کتاب در تالار فرهنگ و هنر نگین واقع در کتابخانه فرخی برگزار گردید.
هدف از این نشست تکریم شاعران و‌ نویسندگان یزدی، معرفی کتاب‌های اهل قلم یزد، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و حمایت معنوی از صاحبان آثار بود.
رمان "مِهری" داستان نبرد یک زن ایرانی در پشت جبهه جنگ و عرصه خانواده می باشد که به قلم فاطمه غلامی شاعر و نویسنده یزدی در تابستان ۱۴۰۱ در ۲۷۷ صفحه تنظیم و به بازار کتاب عرضه گردیده است.
این رُمان داستان زیبا و عاشقانه‌ بانویی به نام مهری است که سرنوشت وی با جنگ رقم می‌خورد و سال‌ها، چون سروی سربلند در انتظار دیدار دوباره‌ همسرش " مرتضی" زندگی‌اش را در طوفان حوادث مدیریت و ساماندهی می‌کند. او و فرزندانش چشم‌انتظار مرتضی هستند، مرتضایی که خبرهای مختلفی در مورد شهادت یا اسارت او به خانواده‌اش می‌رسد و ...
علاقمندان کتاب و خصوصا حوزه دفاع مقدس می‌توانند این کتاب را که ۲۷۷ صفحه و شمارگان ۲۵۰۰ نسخه که توسط نشر جمال به چاپ رسیده است مطالعه کنند.
لازم به ذکر است، دومین نشست کتاب ماه یزد با موضوع رمان مهری به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و با مشارکت خانه شعر و ادب شهرداری یزد، موسسه اوج سیمرغ هنر و نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار