معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران گفت: در نه ماهه نخست سال‌جاری ۲۳۸۳ دستگاه لوازم ضروری زندگی برای نیازمندان مازندرانی تامین شد.
کد خبر: ۱۱۴۸۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶ 14 January 2024

به گزارش تابناک مازندران، سید‌موسی عمادی‌ترکامی با اشاره به اینکه، خدمت توزیع لوازم ضروری زندگی در راستای تامین آسایش و رفاه خانواده های تحت حمایت انجام می‌شود اظهار داشت: در نه ماهه نخست سال‌جاری ۲۳۸۳ دستگاه لوازم ضروری زندگی برای نیازمندان مازندرانی تامین شد.

 

توزیع ۲۳۸۳ دستگاه لوازم ضروری زندگی بین مددجویان و نیازمندان مازندرانی از سوی کمیته امداد  

وی افزود: این لوازم در راستای بهبود وضعیت زندگی مددجویان و بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط مددکاران و نیاز مددجویان توزیع می‌شود و ارزش ریالی آن مجموعا ۱۹میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بوده و شامل؛ آبگرمکن، یخچال، تلویزیون، پنکه، کولر و سایر اقلام ضروری زندگی بوده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران گفت: در فصل گرم امسال ۴۳۸ دستگاه کولر گازی و اسپیلت با اولویت بیماران صعب‌العلاج و زمینگیر و مناطق محروم و در فصل سرما تاکنون ۱۰۴۴ دستگاه بخاری و آبگرمکن در استان توزیع شد.

عمادی‌ترکانی با بیان اینکه، با راه‌اندازی سامانه هوشمند امداد(سها) تمام نیازمندی‌های مددجویان در این سامانه ثبت شده و درخواست‌ها بر اساس اولویت در ردیف دریافت خدمت قرار می‌گیرند گفت: این لوازم از محل منابع کمیته امداد و مشارکت خَیِّرین و نیکوکاران تهیه و به نیازمندان اهدا شده است.

خاطرنشان می‌شود: ۷۵۲۶۹ خانوار در مازندران تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار