مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: در تلاش هستیم تا یک گمرک اختصاصی در جنوب برای حوزه صنعت نفت راه اندازی کنیم تا بتوانیم از سازندگان در بحث صادرات حمایت کنیم.
کد خبر: ۱۱۴۹۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴ 15 January 2024

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب علیرضا دانشی در حاشیه بازدید از نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازندگان استان توان این را دارند که سهمی از بیکاری استان را حل کنند و لازمه آن این است که شرایط برای صدور خدمات فنی و مهندسی در استان خوزستات تسهیل شود.

وی افزود: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در بحث کیفیت به کمک سازندگان خواهد آمد تا شاهد ارتقا کیفی تولیدات باشیم و از این رو بتوانیم بحث صادرات خدمات فنی و مهندسی و کالا را داشته باشیم که این مساله به حل مساله اشتغال استان کمک شایانی می کند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: افزایش سهم صادرات و خدمات فنی و مهندسی و کالا باید به صوت جدی در دستور کار مسولان استان قرار گیرد. در این زمینه بایا به صورت ویژه کاگروهی در استانداری خوزستان شکل بگیرد و مجوزاتی از کشور اخذ شود تا سازناگان بتوانند کالا و خدمات فنی و مهندسی خود را به راحتی صادر کنند.

دانشی عنوان کرد: در تلاش هستیم تا یک گمرک اختصاصی در جنوب برای حوزه صنعت نفت راه اندازی کنیم تا بتوانیم از سازندگان در بحث صادرات حمایت کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قوانین و مقرارتی که در این زمینه وجود دارد بازدارنده و مانع هستند و باید مسولان استان تلاش کنند تا با حل و فصل مشکلات و بهبود شرایط و قوانین زمینه را برای صادرات خدمات فنی و مهندسی فراهم کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار