مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از اجرای بیش از سه هزار طرح اشتغال زایی از ابتدای سال جاری تاکنون برای مددجویان این نهاد و دیگر اقشار نیازمند در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۹۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵ 16 January 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد درخصوص تسهیلات اشتغال زایی جزء ۳ و ۴ بند ب تبصره ۱۸ قانون بودجه با حضور معاون اقتصادی استاندار، مدیران و نماینده‌های دستگاه‌های حمایتی و مدیران بانک‌ها در استانداری استان برگزار شد.
قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه، با بیان اینکه توانمندی سازی مددجویان از طریق ایجاد اشتغال برای آنان یکی از اهداف اساسی کمیته امداد است، گفت: در همین خصوص پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد با هدف خودکفایی آنهاو در نهایت خروج از چرخه حمایتی این نهاد انجام می‌گیرد.
وی در خصوص تسهیلات جزء ۳ بند ب تبصره ۱۸ قانون بودجه گفت: در این خصوص به کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ۱۰۷ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است.
مبشری افزود:از مقدار تسهیلات اختصاص یافته به کمیته امداد درخصوص جزء ۳ بند ب تبصره ۱۸،   ۷۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای ۵۶۲ پرونده به بانک‌های عامل استان ابلاغ شده است که درخصوص پرداخت این تسهیلات به جامعه هدف کمیته امداد انتظار همکاری بانک‌ها را داریم.
وی درخصوص تسهیلات جزء ۴ بند ب تبصره ۱۸ گفت: ۶۲۱ میلیارد تومان اعتبار به بانک‌های عامل استان در این زمینه اختصاص داده شده و به آن‌ها ابلاغ شده است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: این نهاد در استان در سال جاری بیش از سه هزار طرح اشتغال زایی برای مددجویان و اقشار نیازمند اجرا کرده است و افراد زیادی پشت نوبت دریافت تسهیلات اشتغال هستند.
مبشری  با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان، بیان کرد: کمیته امداد برای اشتغال زایی، ایجاد فرصت‌های شغلی و محرومیت زدایی تمام تلاش و تمهیدات لازم را بکار می‌بندد و امید است با همدلی و همراهی دستگاه‌های ذیربط و به خصوص بانک‌های عامل بتوانیم رسالت اصلی خود را در حمایت از قشر محروم به سرانجام برسانیم.
نت‌های پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار