مدیرعامل شرکت آب‌ و فاضلاب استان زنجان گفت: این شرکت در گام دوم اجرای طرح جهاد آبرسانی نیز عملیات آبرسانی به ۱۵۷ روستای دیگر استان زنجان را آغاز کرده است که این طرح‌ها هم‌اکنون در دست اجرا قرار دارد.
کد خبر: ۱۱۵۳۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲ 06 February 2024

به گزارش تابناک زنجان، علی‌محمد نادرخانی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با بیان اینکه بارش‌های محدود و برداشت‌های بی‌رویه آب در بخش کشاورزی، آبرسانی روستایی را با چالش‌های فراوانی مواجه کرده است، اظهارداشت: در این راستا با استقرار دولت سیزدهم و تشکیل قرارگاه جهاد آبرسانی در وزارت نیرو، عملیات آبرسانی به ۱۰ هزار روستای کشور با اعتباری بالغ بر ۳۰ هزار میلیارد تومان آغاز شد که از این تعداد، ۵۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان در استان زنجان تعریف شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در این راستا شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در سریع‌ترین زمان ممکن گام نخست جهاد آبرسانی را نسبت به سایر شرکت‌های آب و فاضلاب کشور اجرایی کرد.

وی ادامه داد: این شرکت در گام دوم اجرای طرح جهاد آبرسانی نیز عملیات آبرسانی به ۱۵۷ روستای دیگر استان زنجان را آغاز کرده که این طرح‌ها هم‌اکنون در دست اجرا قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران روستا‌های کشور طعم آبادانی را چشیده و با تاکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری خدمات رسانی به روستا‌ها سرلوحه کار دولت‌ها گرفت.

وی بیان داشت: در این راستا ارتقاء زیرساخت‌های آبرسانی در طول عمر با برکت انقلاب از جمله دستاورد‌های نظام مقدس اسلامی بوده است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار