رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: هموطنانی که شناسنامه آنها عکس دار نیست و به سن قانونی رای رسیدند می‌توانند رأی خود را به صندوق بیندازند و مانعی برای رأی دادن آنها وجود ندارد.
کد خبر: ۱۱۵۶۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸ 01 March 2024
 
 
 
 
 
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، علی اکبر عزیزی با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات استان یزد مستقر در استانداری یزد با اشاره به آخرین اطلاعیه ستاد انتخابات کشور گفت: براساس اطلاعیه شماره ۲۴ ستاد انتخابات کشور هموطنانی که شناسنامه آنها عکس دار نیست و به سن قانونی رای رسیدند می‌توانند رأی خود را به صندوق بیندازند و مانعی برای رأی دادن آنها وجود ندارد.
 
وی با بیان اینکه متولدین ۱۱ اسفندماه ۸۴ به قبل واجد شرایط حق رأی در این انتخابات هستند، افزود: چنانچه شهروندان شاهد تخلفات انتخاباتی از جمله از سوی هواداران نامزدها باشند می‌توانند مستندات تخلفات را احصا کرده و  به ستاد پیشگیری از جرائم انتخابات و همچنین به دفاتر شورای نگهبان ارائه دهند تا مورد بررسی قرار گیرد.
رئیس ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به حضور باشکوه مردم استان یزد در انتخابات عنوان کرد: از مردم استان می‌خواهیم با توجه به وضعیت خوبی که مهیا شده هر چه سریعتر در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و مراجعه به صندوق رأی را به تأخیر نیندازند.
 
عزیزی اضافه کرد: از مردمی که پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند در هنگام درج نامزد انتخابی خود در برگ رأی کد نامزد هم در برگ رأی درج کنند تا در صورت مشابهت اسامی نامزدها در شمارش آرا مشکلی ایجاد نشود و نتایج چهار حوزه انتخابیه زودتر شمارش و به سمع و نظر مردم برسد.
 
وی یادآور شد: درحال حاضر برای پیش‌بینی تمدید انتخابات زود است؛ اما به احتمال قوی انتخابات در یزد تمدید می‌شود؛ چرا که سابقه انتخابات در یزد نشان می‌دهد که بیشترین مشارکت در انتخابات در یزد از بعدازظهر به بعد خواهد بود و احتمال می‌دهیم به تشخیص وزیر کشور و شورای نگهبان انتخابات تمدید شود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار