امام جمعه بوشهر با قدردانی از حضور باشکوه مردم انقلابی و ولایت‌مدار استان بوشهر در انتخابات ۱۱ اسفند گفت: حضور پرشور مردم فهیم و قدرشناس در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی سبب یأس و ناامیدی دشمنان و استکبار جهانی شد.
کد خبر: ۱۱۵۷۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲ 03 March 2024

به گزارش تابناک بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری ظهر امروز در نشست با فرمانده، رئیس عقیدتی سیاسی و معاونین مرزبانی استان بوشهر با اشاره به نقش مهم مرزبانان در عرصه‌های مختلف اظهار داشت: مرزبانان نماد عزت، افتخار، ولایت‌مداری و حافظان امنیت مرز‌های ایران اسلامی هستند.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینک ملت ایران در ناامیدی دشمنان نقش‌آفرینی می‌کنند گفت: امروز جمهوری اسلامی به برکت وجود رهبری آگاه، شجاع و مردمی ولایتمدار و همیشه در صحه توانسته به‌عنوان ام‌القری جهان اسلام منادی عدالت‌خواهی باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با قدردانی از حلق حماسه مردم در انتخابات ۱۱ اسفند خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم فهیم و قدرشناس در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی سبب یأس و ناامیدی دشمنان و استکبار جهانی شد.

وی تصریح کرد: مسئولین ما قدر این مردم فهیم و قدرشناس را می‌دانند و برای رفع مشکلات آنان تلاش می‌کنند. این مجموعه به‌عنوان حافظان نظم و امنیت مرز‌ها شجاعانه در حراست از مرز‌ها و فعالیت می‌کنند.

سرهنگ ستاد یدالله شرفی فرمانده مرزبانی استان بوشهر، ضمن تبریک انتخاب آیت‌الله صفایی‌بوشهری در انتخابات مجلس خبرگان رهبری در تهران گفت: حضور عالمی فرزانه و اندیشمند از خطه جنوب باعث خیر و برکت خواهد بود.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار