آیین آغاز عملیات اجرایی «بوستان بزرگ زندگی» به وسعت ۵۷ هکتار در یزد، با حضور استاندار برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۵۷۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸ 07 March 2024
 
 
 
 
 
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، آیین آغاز عملیات اجرایی «بوستان بزرگ زندگی» به وسعت ۵۷ هکتار در یزد، با حضور استاندار و برخی از مسئولین استان برگزار شد.
 
استاندار یزد در آیین آغاز عملیات اجرایی «بوستان بزرگ زندگی» با اشاره به واگذاری ۴ هزار قطعه زمین ۲۰۰ متری به جوانان در مجاورت اراضی کاریزبوم به همت دولت سیزدهم و پیگیری‌های انجام شده در استان، اظهار کرد: در راستای تحقق نیاز اساسی شهر یزد به فضای سبز و مجموعه های تفریحی، ساخت «بوستان بزرگ زندگی» در دستور کار قرار گرفت.
 
مهران فاطمی با بیان اینکه «بوستان بزرگ زندگی» با محوریت شهرداری و شورای شهر یزد در کوتاه‌ترین زمان ممکن ساخته خواهد شد، گفت: کارکرد این مجموعه تفریحی فراتر از شهر یزد بوده و جهت استفاده مردم کل استان، گردشگران و مسافرین در نظر گرفته شده است.
 
وی با بیان اینکه ۵۷ هکتار در قالب فاز اول این بوستان به مدت یک سال به بهره‌برداری خواهد رسید، عنوان کرد: منابع مالی ساخت این مجموعه نیز از محل مالیات بر ارزش افزوده خواهد بود تا در راستای عمران و آبادی و تکمیل زیرساخت‌های شهری استفاده شود.
 
استاندار یزد در پایان با تقدیر از اداره کل مالیاتی استان برای پیگیری پرداخت وجه مورد نیاز این طرح به حساب عمرانی شهرداری یزد در سال جاری، گفت: امیدواریم اعضای شورای شهر یزد و دستگاه های خدمات رسان نیز همچون گذشته در اجرای این طرح و تبدیل آن به کانون نشاط و امید و لبخند برای شهروندان همکاری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار