رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود گفت: عملیات به‌سازی ۱۴ کیلومتر از محور روستایی چرلان‌قوش با اعتبار ۸ میلیارد تومان آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۸۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹ 14 March 2024

به گزارش تابناک زنجان، میثم زارعی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در محور جاده‌ای زنجان‌رود، اظهار کرد: فاز یک این محور با اجرای ابنیه فنی با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در سال گذشته انجام شده است.

وی افزود: اجرای لایه ساب بیس این محور از فروردین ۱۴۰۳ با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان به طول ۸ کیلومتر اجرایی می‌شود.

این مسئول ادامه داد: کوه بری، ترانشه‌زنی و تامین عرض مورد نیاز به طول بیش از ۶ کیلومتر و حجم تقریبی ۷۰ هزار مترمکعب از این محور توسط شرکت سیمین معدن چرلان‌قوش در حال انجام است.

زارعی هدف از این طرح را صیانت و ارتقاء سطح سرویس در محور‌های روستایی استان دانست و اضافه کرد: با این اقدام علاوه بر تامین راه دسترسی چند روستا، محور پری - مشمپا به محور نیک‌پی - ماهنشان وصل می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود، بازه زمانی این پروژه را ۱۲ ماهه اعلام کرد و یادآور شد: در صورت مساعد بودن شرایط جوی و عزم جدی متصدیان امر و تعامل کاربرانی که از محل اجرای پروژه تردد می‌کنند، در سال ۱۴۰۳ شاهد پیشرفت قابل ملاحظه طرح به‌سازی این محور روستایی خواهیم بود.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار