فرمانده انتظامی ساری از بازداشت و دستگیری عامل ضرب و شتم یک زن در بازار ساری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۹۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۳ 20 March 2024

به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت به این شرح است: 

 

هواشناسی مازندران: دریای مازندران طی امشب و فردا مواج است و فعالیت در دریا ممنوع است.

پیش‌بینی‌شده در این مدت ارتفاع امواج به ۱.۵ تا ۲ متر هم خواهد رسید.

 

پس از حمله به بازیکنان تیم پایه تیم فوتبال نساجی در دیدار برابر ایمان سبز شیراز که منجر به مسمومیت بازیکنان این تیم شد باشگاه نساجی با صدور اطلاعیه‌ای حضور در لیگ‌های پایه را به حالت تعلیق در آورد.

 

لحظه تحویل سال ۱۴۰۳ هجری شمسی به ساعت رسمی جمهوری اسلامی ایران، ساعت ۶ و ۳۶ دقیقه و ۲۶ ثانیه صبح فردا چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳ هجری شمسی مطابق ۹ رمضان ۱۴۴۵ هجری قمری و ۲۰ مارس ۲۰۲۴ میلادی است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران: آیین تحویل سال‌نو، صبح فردا چهارشنبه یکم فروردین 1403 با حضور پرشور مردم در جوار امامزادگان برگزار می‌شود

 

کارشناس هواشناسی: امشب و فردا چهارشنبه اول فروردین ۱۴۰۳ بارش‌ها در استان بیشتر خواهد شد و در اغلب مناطق استان بارندگی، کاهش دما و وزش باد نسبتاً شدید را شاهد خواهیم بود بنابراین موقع تحویل سال نو، آسمان استان بارانی است.

 

رئیس پلیس راه مازندران: با توجه به تعطیلات نورزی و ترافیک سنگین در جاده ها، رانندگان از سرعت زیاد و سبقت بیجا خودداری کنند و هنگام خواب آلودگی به استراحت بپردازند.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان از ثبت حدود 2 میلیون و ۳۰۰ هزار نفر شب اقامت در مازندران خبر داد

 

استاندار مازندران: این استان برای پذیرش مسافران نوروزی آمادگی کامل دارد.

 

مدیرکل مدیریت بحران مازندران: به دلیل ورود سامانه سرد بارشی و برفی؛ احتمال ریزش سنگ، رانش زمین و اختلال تردد در محورهای کوهستانی استان وجود دارد.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران: ۶۷ تیم هلال احمر استان به مسافران نوروزی خدمات دهی می‌کنند.

 

نیرو‌های حفاظتی و جنگلبانان مازندران، تعطیلات نوروزی در آماده باش کامل هستند. شماره تلفنهای ۱۳۹ و ۱۵۰۴ بصورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی درباره آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع و یا هرگونه تخریب و تصرف منابع طبیعی از سوی افراد سودجو است.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری عامل ضرب و شتم یک زن در خیابان بازار این شهر خبر داد

مدیر عامل کارخانه صنایع چوب و کاغذ مازندران: امسال با تولید 45 هزار و 500 تن کاغذ چاپ و تحریر در این کارخانه، رکورد تولید کاغذ در صنایع چوب و کاغذ مازندران شکسته شد.

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار