رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی: در شهر اراک از ساعت ۱۰ صبح از میدان شهدا به سمت مصلی اراک محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۱۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۹ 04 April 2024

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ حسینی گفت: این محدودیت‌ها از ساعت ۷ صبح شروع می‌شود و به این گونه است که از میدان هفت تیر، خیابان شهید بهشتی به سمت میدان شهدا، از خیابان آموزش و پرورش به سمت میدان شهدا و خیابان مخابرات تفاطع ۲۲ بهمن به سمت میدان شهدا و خیابان حضرت امام تقاطع دکتر حسابی به سمت خیابان محسنی  اعمال محدودیت می‌شود. 
او افزود: همچنین از تقاطع خیابان امام به سمت تقاطع شیخ فضل الله نوری و خیابان حاجباشی به سمت شیخ فضل الله و خیابان پروین اعتصامی به سمت شیخ فضل الله و همچنین میدان سرداران به سمت میدان یادواره و خیابان دانشگاه تقاطع آیت الله غفاری و تقاطع سلمان فارسی به سمت دروازه تهران، خیابان دانشگاه از ابتدا به سمت تقاطع آیت الله غفاری محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود. 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی گفت: همچنین میدان البرز به سمت میدان یادواره اعمال محدودیت ترافیکی می‌شود و در تمام کوچه‌ها و معابر منتهی به خیابان محسنی، میدان شهدا، خیابان شیخ فضل الله نوری و خیابان دانشگاه و دروازه تهران نیز محدودیت ترافیکی  اعمال می‌شود. 
سرهنگ حسینی افزود: تقاضا داریم مردم در این محدودیت‌ها همکاری لازم را انجام دهند تا مشکلی ایجاد نشود.

او با اشاره به اعمال محدودیت‌ها از ساعت ۷ صبح تا پایان تظاهرات ادامه داد: اگر خودرویی جابجا شود مردم می‌توانند از طریق شماره ۱۱۰ از جابجایی خودرو مطلع شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار