استاندار گیلان: مسلمانان هرگز از آرمان آزادی سرزمین‌ فلسطین کوتاه نخواهند آمد
کد خبر: ۱۱۶۱۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۵ 06 April 2024

تابناک/گیلان استاندار گیلان خاطرنشان کرد: استکبار و صهیونیست بدانند مسلمانان هرگز از آرمان آزادی سرزمین‌ فلسطین کوتاه نخواهند آمد و پیروزی نزدیک است و به زودی نماز در قدس شریف اقامه خواهد شد به گزارش خبرنگارتابناک گیلان اسدالله عباسی امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس شهر رشت در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: انشاءالله این فریاد و خروش انقلابی مردم ایران و همه مسلمانان و آزادگان جهان به زودی نتیجه می دهد و شاهد آزادی قدس شریف به دست جوانان فلسطینی خواهیم بود.

وی عنوان کرد: روز قدس روز اسلام، روز برادری و اتحاد، زمان عدالت خواهی و آزادگی، روز همه انسان های آزاده دنیاست که در برابر ظلم می ایستند و سر تعظیم فرود نمی‌آورند.

استاندار گیلان تصریح کرد: به یمن بینش عمیق و نگاه آرمان خواهانه و آینده نگرانه بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر لزوم وحدت و یکپارچگی، جهان اسلام امروز به مظهر اتحاد امت های اسلامی و انسجام مشت های گره کرده و فریادهای رسای آزادی و آزادی خواهی از یوغ ددمنشان خبیث تبدیل شده است.

عباسی ادامه داد: اینک مردم ما با حضور گسترده خود در این صحنه ضمن اعلام حمایت و اتحاد خود با مردم مظلوم فلسطین، بیزاری و مقاومت در برابر مستکبران جنایتکار را فریاد کردند.

وی خاطرنشان کرد: استکبار و صهیونیست بدانند مسلمانان هرگز از آرمان آزادی سرزمین‌ فلسطین کوتاه نخواهند آمد و پیروزی نزدیک است و به زودی نماز در قدس شریف اقامه خواهد شد.

استاندار گیلان با بیان اینکه روز قدس روزی است که قدرت، ابهت، صلابت و اقتدار مسلمانان و آزادگان جهان به رخ ستمگران کشیده می شود و ناقوس سقوط و تباهی و اضمحلال غارتگران و متجاوزان به صدا می درآید، گفت: امروز رژیم غاصب صهیونیستی به بیان رهبر معظم انقلاب اسلامی در تله و باتلاق خودساخته اش گرفتار شده و در آن فرو می رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار