کد خبر: ۱۱۶۲۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۲ 14 April 2024

اختصاصی هما خوزستان

افشار پرویزی بابادی

بامداد در ایران رنگ و بوی حماسی دارد، شروع اتفاقات مهم و حیاتی، سرنوشت ساز از نیمه شب آغاز می‌شود،از دیرباز کشور جمهوری اسلامی ایران در ادوار مختلف هیچگاه آغاز کننده جنگ یا نبردی نبوده است همیشه مسلمانان را به صلح و آرامش برادری و برابری عوت می‌کرده اما زمانی که دشمنان پا از گلیمشان دراز تر کنند قصه فرق دارد. چندی پیش رژیم غاصب اسرائیل در حمله‌ای سفارت ایران در مشق را مورد اصابت موشک قرار داد به گونه‌ای که تعدادی از هموطنانمان در کنسولگری ایران به شهادت رسیدند.

این اقدام باعث جری شدن افکار عمومی خشم و انزجار ملت شریف ایران از رژیم غاصب و کودککش صهیونیست شد به گونه‌ای که طی روزهای اخیر همه مردم منتظر حمله و پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران نسبت به این اقدام وحشیانه بودند مردم خواستار قاطعیت ایران نسبت به مواضع خود بود.

بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین ماه از سال ۱۴۰۳ جمهوری اسلامی ایران طی حملات موشکی به اقدام اسراییل پاسخ کوبنده‌ای نشان داد مردم یران و کشورهای مختلف مسلمانان جهان از این اقدام بسیار خرسند و شادمان شدند به گونه‌ای که در ایران اسلامی موضوع عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران نقطه امیدی برای مردم شد.

عملیات غرورآفرین که قاطعیت و ثابت قدم بودن جمهوری اسلامی ایران توان موشکی دفاعی و هجومی کشور را به همه جهانیان نشان داد برقدرت‌های جهان آنان که با تهدید و گزینه‌های روی میز ایران و ایرانی را مورد خطاب قرار می دهند ،
مشاهده کردند دوران بزن و در رو تمام شد.

فضای مجازی از ثانیه‌های آغاز این حملات موشکی محل تبادل نظر احساسات و اطلاع رسانی به مردم در این زمینه بوده است تشکر مردم از نیروهای مقتدر بی‌باک و انقلابی سپاه پاسداران برای انجام این عملیات بزرگ در فضای مجازی و حضور در خیابان ها به نمایش گذاشته شد.

مردم ولایی و همیشه در صحنه استان خوزستان در شهرهای مختلف پس از آغاز حمله موشکی ایران با حضور در خیابان‌ها به جشن و شادی و پایکوبی پرداختند این شادی حق مردم ایران است مردمی که در طول سالیان مختلف مورد حمله تهدید آسیب از دشمنان بودند، اینک به حمدالله با پیشرفت توان نظامی دفاعی کشور علم و تکنولوژی با قدرت و اراده ایرانی برای دفاع از تمامیت ایران به خدمت درآمده است.

مردم در شادی خود از حملات پهپادی و موشکی سبزپوشان سپاه علیه رژیم اشغالگر قدس حمایت کردند و شهدا ین سردمداران مقاومت را فراموش نکردند و می‌گویند درخت انقلاب با خون شهدا آبیاری شده و تا رسیدن به قیام سبز مهدویت پابرجا خواهد ماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار