استاندار کردستان گفت: تنبیه متجاوز، کسانی را که به زعم باطل خود برای نظام اسلامی خواب‌های آشفته می‌دیدند در بهت فرو برد.
کد خبر: ۱۱۶۳۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۶ 17 April 2024

به گزارش تابناک کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا صبح امروز در مراسم رژه ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در سنندج با بیان اینکه امروز با توجه بر توانمندی‌های نظامی و دفاعی کشور، ایران اسلامی یکی از بزرگترین قدرت‌های نظامی دنیا است، اظهار کرد: عملیات غرورمندانه تنبیه متجاوز گوشه‌ای از توانمندی ایران توسط نیروی هوافضای سپاه با همراهی پدافند هوایی ارتش، است که در پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه به نمایش گذاشته شد.

وی با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه اسلام بنا نهاده شده است، بیان کرد: اقدام غیورمردان سپاه در وعده صادق، تمام کسانی را که دل در گرو آزادگی دارند خوشحال و امید را در قلب آنان زنده کرد و کسانی را که به زعم باطل خود برای نظام اسلامی خواب‌های آشفته می‌دیدند در بهت فرو برد.

زارعی‌کوشا ادامه داد: اسلامی بودن، ولایی بودن، مردمی بودن، خودکفایی، انضباط و سادگی از ویژگی‌های بارز ارتش جمهوری اسلامی ایران است که این ارتش را نسبت به سایر ارتش‌های دنیا متفاوت کرده است.

استاندار کردستان اضافه کرد: این ویژگی‌های که وجه تمایز ارتش کشورمان با دیگر ارتش‌های جهان است موجب سربلندی کشور و ملت است.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار