در دومین روز از هفته سلامت برگزار شد؛
تابناک هرمزگان- جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان صبح امروز در پردیس دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۶۳۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲ 22 April 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//اعضای هیئت رئیسه دانشگاه،  2اردیبهشت‌ماه و همزمان با دومین روز از هفته سلامت پس از غبارروبی مرقد شهدای گمنام در پردیس و تجدید میثاق با شهدای گمنام، جلسه هیئت رئیسه را برگزار کردند.

دکتر غلامعلی جاودان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در این جلسه گفت: نقش اصلی ما به عنوان دانشگاه تولید علم است و هیات رئیسه را در مجتمع پردیس دانشگاهی برگزار کردیم تا پیوندمان را با علم، دانشجو و اساتید هیات علمی تقویت کنیم.

وی افزود: دغدغه‌های اساتید و دانشجویان را باید در حد امکان و توان پاسخگو بوده و پیگیری لازم را داشته باشیم.

رئیس دانشگاه با بیان اینکه نشست‌های دانشجویی برگزار کنید، اظهار کرد: به لحاظ علمی باید هر روز و هر سال بهتر و موفق‌تر عمل کنیم و شایسته و بایسته در تقویت جایگاه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بکوشیم.

دکتر جاودان با اشاره به اینکه تامین منابع و زیرساخت‌ها با پیگیری محقق می‌شود، تاکید کرد: همه معاونت‌ها با معاونت تخصصی خود در وزارت ارتباط تنگاتنگ داشته باشند و پیگیری لازم را جهت جذب منابع و امکانات داشته باشند.

وی بیان کرد: اعضای شورای راهبردی استقرار دانشکده علوم پزشکی میناب، شامل اعضای هیئت رئیسه دانشگاه، دکتر کامرانی معاون سیاسی امنیتی استاندار، فرماندار، نماینده شهرستان، رئیس سازمان برنامه استان و امام جمعه می‌باشد که باید برگزاری جلسات این شورا و مصوبات آن پیگیری شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به ویژگی خاص استان هرمزگان که دریاست، افزود: وجود جزایر را در استان باید مغتنم بشماریم و لازم است برای بهره‌برداری از آن‌ها زیرساخت‌ها را فراهم کنیم.

وی گفت: از توسعه بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در استان و جزایر نباید غافل شویم.

حجت الاسلام سید عباس تقوی، رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه نیز در این جلسه گفت: پیشنهاد می‌کنم در بخشی که مربوط به تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی است، توقعات حضرت آقا از تشکل‌ها و اثربخشی آن‌ها بر محیط را واکاوی کنیم.

وی افزود: رسالت دانشگاه در تولید علم و تربیت عالم و جهت‎‌دهی به آن را بررسی کنیم.

حجت الاسلام تقوی اظهار کرد: هوشمندی، طراحی و پیگیری در یک مسیر چندین ساله از انقلاب اثر خود را گذاشته است.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه گفت: هنر ما فهم درست مسائل و عمل درست است به نحوی که رضایت‌مندی مردم را ارتقا دهیم.

حجت الاسلام تقوی با معرفی جشنواره نهج‌البلاغه اظهار کرد: این جشنواره با همکاری مشترک وزارت علوم، وزارت بهداشت و دفتر نهاد رهبری در تمامی دانشگاه‌های کشور اجرا می‌شود و در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی و سایر واحدهای این دانشگاه اجرایی می‌شود.

نامگذاری بیمارستان دوم میناب، بررسی مقررات بهبود کسب و کار، گزارش آخرین وضعیت برنامه سلامت خانواده شهری، بررسی درخواست کارکنان متقاضی ماموریت آموزشی، تأمین منازل سازمانی برای پزشکان جدیدالورود و اسکان دانشجویان بین الملل از جمله موضوعاتی بود که در نشست هیات رئیسه دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام//

برچسب ها: علوم پزشکی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار